مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


محمد رويانيان در گفتگو با مهر، در خصوص بازيکناني که حضور آنها در پرسپوليس قطعي شده و همچنين تمديد قرار داد علي کريمي ضمن بيان مطلب فوق گفت: من شخصا به علي کريمي علاقه زيادي دارم و پرسپوليس قدرتمندي که براي فصل آينده خواهيم ساخت نياز دارد که يک کاپيتان ششدانگ و مقتدر داشته باشد، به همين دليل قصد داريم که علي کريمي را در پرسپوليس حفظ کنيم.

وي درهمين خصوص تاکيد کرد: اما من لازم مي دانم که قبل از تمديد قرارداد وي در خصوص برخي از مسائل مهم با علي کريمي صحبت کنم. شايد در حال حاضر گفتن اين حرف درست نباشد که اگرفردي عليه باشگاه و خود من صحبت کند ناراحت نمي شوم ، البته بازيکنان نيز در برخي از موارد حق دارند اما بايد بدانند که گفتن هر حرفي درست نيست چون انسجام و همدلي تيم را بهم مي زند که نتيجه اين موضوع را دررقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا ديديد.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: من براي فصل آينده انتظار يک علي کريمي جديد را دارم.

رويانيان در خصوص ادامه همکاري با دنيزلي نيز خاطر نشان کرد: دنيزلي مربي پرسپوليس بوده و قرارداد وي با ما 18 ماهه است که هنوز فقط 6 ماه از آن گذشته است. قرار است دوشنبه دنيزلي به ايران بيايد و پس از آن من با وي جلسه اي داشته باشم.

وي تصريح کرد: دراين جلسه او بايد قول قهرماني به من بدهد و بابت اين موضوع حتما دل من را قرص و محکم کند، چون پرسپوليسي که در فصل آينده در رقابتهاي ليگ برتر و جام حذفي حضور پيدا مي کند ديگر تيمي است که مربوط به خود ماست و ما آن را بسته ايم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در همين خصوص تاکيد کرد: از همه چيز مهمتر اين است که هواداران پرسپوليس فصل سخت و زجرآوري را پشت سر گذاشته و قلبشان شکسته شده است بنابراين وظيفه ماست که با کسب عنوان قهرماني در فصل آينده رضايت آنها را جلب کرده و باعث شادي دلهايشان شويم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص بازيکناني که تا اين لحظه حضور آنها در تيم پرسپوليس براي فصل آينده قطعي شده است، گفت: تا اين لحظه ايمون زايد قرارداد خود را تمديد کرده و محمد قاضي نيز با ما قرارداد امضا کرده است، ضمن اينکه با محسن بنگر نيز به توافق نهايي رسيده ايم و او را به طور قطعي پرسپوليسي بدانيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com