مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


يحيي گل‌محمدي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره حضورش به عنوان سرمربي تيم فوتبال صباي قم اظهار كرد:‌ من با اين تيم قرارداد دو ساله امضا كرده‌ام. در گذشته هم در اين تيم بازي كرده‌ام و به عنوان مربي هم با صبا كار كرده‌ام. روز گذشته با مسئولان باشگاه صحبت كرديم و به توافق رسيديم و همه چيز به خوبي پيش رفت. امروز هم قراردادمان را امضا كرديم.

گل محمدي در ادامه بيان كرد: سعي خواهيم كرد روند سال گذشته صبا را ادامه دهيم و سياست باشگاه اين است كه از جوانان استفاده كنيم و به دنبال تقويت تيم هستيم و قصد داريم يكي، دو بازيكن از ليگ برتر و همچنين يكي، دو نفر از بازيكنان خارجي را به تيم اضافه كنيم.

سرمربي جديد صباي قم ادامه داد: ليستي از بازيكنان را تهيه كرده‌ايم و بايد با آن‌ها صحبت كنيم تا با آن‌ها به توافق برسيم.

او همچنين درباره برنامه‌هاي اين تيم براي حضور در ليگ قهرمانان نيز گفت: كار بسيار مشكلي داريم و انتظارات بالاست و در ليگ قهرمانان آسيا نيز حضور داريم و كمي كارمان سنگين است ولي اميدوارم با تقويت تيم بتوانيم انتظارات را برآورده كنيم.

گل‌محمدي درباره حضور در فصل آينده ليگ برتر نيز گفت: در ليگ هم كارمان مشكل است. در هر صورت تيم‌هايي مانند پرسپوليس و مس كه سال گذشته خوب نتيجه نگرفتند امسال قصد دارند كه تيم‌شان را تقويت كنند و با قدرت بيشتري ظاهر شوند. از همين رو كار ما نيز مشكل است و فكر مي‌كنم تيمي كه سال گذشته رده چهارم جدول را كسب كرده را بتوانيم در همين رده‌هاي جدول نگه داريم.

گل‌محمدي درباره همكارانش در كادر فني تيم فوتبال صباي قم نيز گفت: همكارانم تا حدودي مشخص شده‌اند و مجتبي حسيني و ناصر بختياري‌زاده به عنوان كمك‌هاي من در تيم حضور خواهند داشت و براي مربي دروازه‌بان‌ها نيز دو نفر را مد نظر دارم كه احتمالا يكي از آن‌ها اين سمت را بر عهده خواهد داشت.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com