مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


اين گفت و گويي متفاوت است با سرمربي استقلال پس از شکست مقابل سپاهان.در هنگام برگشت به تهران و در فرودگاه اصفهان.پرويز مظلومي مشغول مطالعه تيتر روزنامه ها و سايت هاي خبري از آي پد خودش بود که با خبرنگار خبرآنلاين هم کلام شد.سرمربي استقلال حرف هاي زيادي را به عنوان درد دل زد و در آخر مصاحبه و در حالي که لبخندي به لب داشت وقتي با اين سوال روبرو شد که وقت خداحافظي رسيده است گفت:«دارم تيم را براي فصل جديد مي بندم.»

*از ترکيب استقلال شروع مي کنم.فکر نمي کنيد يکي از دلايل شکست مقابل سپاهان ارنج شما در اين بازي بود؟
من اصلا اين حرف را قبول ندارم. قبل از بازي همه اعضاي کادر فني دور هم نشستيم و بهترين تصميم را گرفتيم.هنوز هم فکر مي کنم که مقابل سپاهان شروع خوبي داشتيم.ما مي توانستيم بازي را نه داريم اما وقتي گل اول را خورديم همه چيز به هم ريخت.

*همان لحظه که گل اول را خورديد بايد تغيير سيستم مي داديد.اما شما مکث کرديد.
من مکث نکردم.اتفاقا همان لحظه مهاجم خودم را بلند کردم تا به زمين بفرستم.ولي ما گل دوم را هم خورديم. آن هم روي اشتباهاتي که هزار بار روي آن تاکيد کرده بود.اگر هر کس يارگيري مناسب را انجام مي داد اين اتفاقات نمي افتاد.

*اما سپاهاني ها موقعيت هاي زيادي داشتند.حتي قبل از اينکه گل اول را بزنند.
آنها دو موقعيت داشتند و خيلي هم خوب بازي را شروع کردند.ولي ما مي توانستيم بازي را اداره کنيم.تازه چه فرقي مي کرد.من هر چه تعويض کردم هيچ اتفاقي نيفتاد.روز ما نبود.من فوروارد مي فرستادم توي زمين بعد هنکه مي گفت چرا تيم هيچ تغييري نمي کند.انگار نه انگار.تيم ما نمي توانست در نيمه اول شکل بگيرد. جو ورزشگاه را هم که ديديد.روي بازيکنان تاثير گذاشته بود.

*واقعا فکر مي کنيد ترکيبي که چيده بوديد خوب بود.بهتر نبود از سيستم هايي با سه مدافع استفاده مي کرديد.شما مي خواستيد بازي را نگه داريد.
مي دانيد براي تغيير سيستم بايد چقدر تمرين مي کرديم؟ در ضمن هميشه خود شما گفته ايد سيستم هاي سه دفاع منسوخ شده است.من دو سه سالي است که تيمم دارد با 4 مدافع کار مي کند.امکان تغيير سيستم وجود نداشت.من تقريبا همه کار کردم. ولي شايد اگر مي خواستم در تيم تغييراتي ايجاد کنم بايد 7 يا 8 بازيکن خودم را عوض مي کردم.واقعيت اين است که سپاهان تيم بهتري بود.

*پس کادر فني چطور؟نقش اين گروه در شکست مقابل سپاهان چه بود؟
همه به يک اندازه در اين شکست سهم دارند.من خودم بعد از بازي گفتم که اين شکست را به گردن مي گيرم.

*به نظر با اين باخت بايد به يک مرخصي بلند مدت برويد و استراحت کنيد.مثلا استراليا جاي خوبي است براي تفريح.
دقيقا اما الان فصل رفتن به استراليا نيست و آنجا سرد است.اگر من بروم شما مي خواهيد سر به سر چه کسي بگذاريد؟فکر نمي کنيد سوژه هايتان کم شود؟

*حالا واقعا چه تصميمي مي خواهيد بگيريد؟
الان نمي توانم چيزي بگويم.شما که دوست داريد من بروم ولي شايد هم ماندم.

*تقريبا جانشين شما هم مشخص شده است و ...
واقعا اين طور فکر مي کني؟ اتفاقا از امروز کار من با استقلال شروع شده و دارم تيم را براي قهرماني در سال سوم حضورم مي بندم! ( او لبخندي مي زند و اين جمله را مي گويد)

*الان خيلي انتقادات از شما زياد شده است.بازي را باخته ايد و خيلي ها فکر مي کنند که بايد تغييرات در استقلال انجام شود.
کدام خيلي ها؟ خيلي ها هر وقت به رکورد هايي که من دارم ، رسيدند آن وقت ادعا کنند.خواهش من از شما اين است که در کنار مسائل فني که از من انتقاد مي کنيد توجهي هم داشته باشيد به اتفاقاتي که براي رحمتي افتاد. يک برد مگر چقدر ارزش دارد؟از اين بپرسيد که چرا تيم ما تا ساعت يک و نيم بامداد بين طرفداران گير کرده بود. از اين بپرسيد که چرا با نارنجک توي شيشه اتوبوس ما زدند و شرايط سخت و و حشتناکي را براي ما فراهم کردند.تازه ما که باحته بوديم اگر بازي را مي برديم چه اتفاقي مي افتاد؟به چه جرمي همچين برخوردي را با ما کردند؟گناه ما چه بود؟ اين چيزهايي است که بايد در فوتبال ما در موردش بيشتر حرف زده شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com