مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


از ساعت 9:30 امروز پنجشنبه قطعه نام آوران بهشت زهرا حال و هوايي متفاوت داشت، چراکه جمعي از اهالي فوتبال، هنرمندان و علاقمندان به ورزش به اين قطعه از بهشت زهرا آمده بودند تا مراسم گراميداشت اسطوره باشگاه استقلال را يک سال پس از درگذشت آن مرحوم برگزار کنند.

در اين مراسم که در حضور خيل عظيمي از علاقمند به ناصر حجازي برگزار شد، چهره‌هايي چون فرامرز ظلي، علي جباري، جواد قراب، علي پروين، علي فتح الله زاده، محمد پنجعلي، کريم باقري، عليرضا منصوريان، منصور رشيدي، ايرج نوذري، اصغر حاجيلو، پرويز مظلومي، حميد استيلي، پايان رافت، رضا رجبي، محمد نوازي، بهزاد غلامپور، محمدرضا مهدوي، علي چيني، افشين پيرواني، محمد مومني، محمدرضا مهرانپور و ... حاضر بودند.

اهالي فوتبال که آمده بودند تا با خانواده حجازي همدردي کنند، بر سر مزار مرحوم علي مودت هم حضور يافته و فاتحه‌اي براي شادي روح آن مرحوم در چهلمين روز درگذشتش خواندند. همه آمده بودند بازهم اما خبري از فوتباليست‌هاي امروز نبود، آنها که ظاهرا دغدغه‌هايشان اجازه نمي‌دهد براي گراميداشت اسطوره‌اي چون حجازي به بهشت زهرا بروند.

علاقمندان به حجازي که هنوز او را فراموش نکرده‌اند امروز با شعارهايي چون "داوي درد آبي فقط ناصر حجازي" و "ناصرخان بلند شو اس اس بيقراره" ياد آن مرحوم را گرامي داشته و با بازماندگان او ابراز همدردي مي‌کردند.

حضور علي فتح الله‌زاده بر سر مزار مرحوم حجازي توجه زياد حاضرين در قطعه نام آوران بهشت زهرا را به دنبال داشت. آنها از فتح الله‌زاده در خصوص آينده‌اش در باشگاه استقلال مي‌پرسيدند که او پاسخگويي در اين خصوص را به آينده‌اي نزديک موکول کرد.

يکسال از وداع علاقمندان به فوتبال با ناصر حجازي گذشت و چهل روز است که اهالي رسانه مودت را در کنار خود ندارد تا با يادشان و نام نيکويي که از آنها باقي مانده روزگار را سرکنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com