مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


به نقل از روزنامه ايران ورزشي، در حالي که بسياري از علاقه‌مندان به فوتبال و طيف زيادي از هواداران استقلال بر اين باور بودند که رضا عنايتي فصل آينده در اين تيم توپ خواهد زد اما بهترين گلزن 11 دوره ليگ برتر بعدازظهر ديروز با مسئولان مس کرمان به توافق رسيد و قراردادش را براي يک‌سال با آنها امضا کرد.

* خيلي‌ها فکر مي‌کردند به استقلال برمي‌گردي؟
- حقيقتش را بخواهيد خيلي دوست داشتم به استقلال برگردم چون هم اين تيم را دوست دارم و هم هوادارانش را.
 

* پس چرا اين‌کار را نکردي؟
- براي اينکه مطمئن نبودم آقاي فتح الله زاده در استقلال مي‌ماند. يعني اگر از بودن حاجي مطمئن بودم حتما اين‌کار را مي‌کردم، ضمن اينکه نخواستم اتفاقات بد چند سال پيش برايم تکرار شود.
 

* چه اتفاقاتي؟
- همين تغيير احتمالي مديريت و مسائلي از اين دست، من هم يک بازيکن احساسي هستم که اگر از نظر روحي رواني آماده نباشم 2 ريال هم نمي‌ارزم. البته همينطوري هم ريالي نمي‌ارزيم!
 

* اما خيلي زود قرارداد بستي با اينکه پيشنهادهاي ديگري هم داشتي!
- به‌خداوندي خدا قسم همين ديروز که در جلسه مشغول مذاکره بوديم چند مدير باشگاه و سرمربي به من زنگ زدند که تلفنم را به مسئولان مس نشان دادم اما من دنبال آرامش هستم. بالاخره رضا عنايتي قرار نيست کوچکتر يا بزرگتر شود، همين اندازه کافي است.
 

* مذاکره‌تان چقدر طول کشيد؟
- چند بار با هم صحبت کرده بوديم اما جلسه ديروز حدود 90 دقيقه طول کشيد.
 

* باز هم يکي از مدعيان آقاي گلي هستي؟
- اگر خدا بخواهد، من همه تلاشم را مي‌کنم تا براي مس کرمان مثمرثمر باشم. بقيه‌اش با خداست.
 

* به‌نظر مي‌رسد در ليست خريد مس بازيکنان بزرگي هستند که نمونه‌اش تو هستي؟
- شما لطف داريد. من هم شنيده‌ام که بازيکنان خوبي را مدنظر دارند و به آنها هم گفتم که اگر اين اتفاق بيفتد کسب سهميه و رسيدن به يکي از دو جام دور از دسترس نيست. من هم که عادت دارم.
 

* به چه؟
- به اينکه با يک تيم سهميه آسيايي را بگيرم و فصل بعدش آنجا نباشم. اميدوارم امسال با مس نتايج خوبي کسب کنيم.
 

* پيشنهاد مس بهتر از بقيه بود؟
- بهتر بود اما چيزي که من خيلي به آن اصرار داشتم صداقت و آرامش بود، حتي به آنها گفتم من در صورت بودن آرامش بازدهي دارم. خوشبختانه آنها هم سخت نگرفتند و توافق کرديم.
 

* با قاسمپور هم صحبت کردي؟
- بله، وقتي مي‌خواستم امضا کنم به ايشان زنگ زدم و اجازه گرفتم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com