مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


شهرام اصغري

90: براي شكست الاتحاد آماده‌ايد؟

خدا را شكر از هر لحاظ براي شكست حريف سعودي آماده‌ايم و مشكل خاصي هم نداريم. از نظر بدني هم بازيكنان با توجه به تمرين‌هاي بسيار خوبي كه در دوبي انجام داده‌اند تصميم داريم باتمام قوا به مصاف حريف برويم.

90: از جو شهر جده بگوييد؟

اينجا از نظر آب و هوايي تقريبا مثل دوبي است و مشكلي نداريم. فقط امكانات هتل كمي ضعيف است كه همين كارشكني سعودي‌ها مي‌تواند باعث افزايش انگيزه بازيكنان شود. البته به نظر من چون اين روزها زائرين خانه خدا زياد هستند نتوانستيم هتل خوب بگيريم و اكثر هتل‌هاي خوب جده رزرو شده بودند.

90: خودت چه اندازه شانس بازي داري؟

باور كنيد هيچ كس نمي‌داند در بازي مقابل الاتحاد فيكس است يا خير. دنيزلي در اين خصوص بسيار حرفه‌اي عمل مي‌كند و بازيكنان تيم فقط چند ساعت قبل از بازي متوجه مي‌شوند در تركيب هستند يا نه!

90: در بازي مقابل الشباب شما بازي كرديد اما نصرتي در تركيب نبود، در اين خصوص چه نظري داريد؟

باور كنيد براي من موفقيت تيم مهم است و خودم بازي كنم يا نكنم زياد مهم نيست. نصرتي هم مدافع خوب و باتجربه‌اي است و به نظر من شانس فيكس بودن شيث رضايي بيشتر است اما دنيزلي از بين من و نصرتي شايد يكي را انتخاب كند. البته به آمادگي پولادي هم بستگي دارد كه اميدوارم مصدوميت مهرداد هم كاملا برطرف شود.

90: الاتحاد را چطور حريفي مي‌شناسيد؟

الاتحاد تيم بسيار خوب و متمولي است و مثل تيم الهلال بازيكنان خارجي خوبي دارد. بازي بسيار سختي داريم اما اميدوارم با تلاش و غيرت بچه‌ها در اين بازي خارج از خانه هم برنده شويم.

90: از بابت نرسيدن كريمي به اين بازي نگران نيستيد؟

كريمي در هر شرايطي به اين بازي مي‌رسد. با اين‌كه او تا دوشنبه شب با تيم تمرين نكرده است اما من كه اميدوارم كاپيتان كريمي به اين بازي برسد. به نظر من كريمي از نظر بدني هميشه آماده است و با انجام تمرين‌‌هاي اختصاصي در شرايط خوبي به سر مي‌برد.

90: واكنش بازيكنان به ليست تيم‌ملي چطور بود؟

به نظر من بازيكنان پرسپوليس شايستگي‌هاي بيشتري دارند و بايد همچون تيم استقلال و سپاهان در تيم‌ملي سهميه داشته باشند. همان طور كه مي‌دانيد ما هم مثل اين دو تيم در مسابقات آسيايي تا اين مرحله پيش آمده‌ايم و اگر در مسابقات داخلي ضعيف ظاهر شده‌ايم به دليل مسائل حاشيه‌اي و تغييرات مديريتي بوده است كه آقاي كي‌روش بايد به اين نكته مهم توجه كند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com