مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


محمد رويانيان پس از باخت تيم پرسپوليس برابر الاتحاد و حذف از گردونه مسابقات ليگ قهرمانان آسيا در گفتگويي با سايت باشگاه پرسپوليس گفت: هر چند که در انتهاي فصل به بازيکنان و کادر فني خسته نباشيد مي گويم ولي در خصوص باخت اين تيم برابر الاتحاد بايد بگويم نه تنها آنها بلکه همه اعضاي باشگاه و تيم مسئول اين ناکامي هستند و لذا 20 درصد از کل مبلغ قرارداد بازيکنان اين تيم کسر خواهد شد و کادر فني نيز بايد پاسخگوي عملکرد خود باشد.

وي افزود: آنچه مسلم است اينکه پرسپوليس بايد از اشتباهات خود درس بگيرد و تغييرات اساسي پيدا کند. نقايص باشگاه بايد برطرف شود و تيمي مقتدر و با شخصيت قهرماني و داشتن انسجام و همدلي در حد و طراز پرسپوليس ساخته شود.

رويانيان در ادامه گفت: از اين شکست ها بايد درس بگيريم و پلي براي پيروزي هاي بزرگ بسازيم. به زودي اسامي بازيکنان جديدي که به پرسپوليس ملحق مي شوند و همچنين بازيکناني که مي توانند از پرسپوليس جدا شوند را اعلام مي کنيم و در اين بين نيز هرگز نبايد از ضعف هاي کادر فني، مديران باشگاه و ساختار تيم بگذريم. به طور قطع به اين مساله نيز خواهيم پرداخت و اين افراد بايد به طور جدي پاسخگوي عملکرد خود باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com