مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


آغاز بازي پر شده است.

ديدار تيم هاي فوتبال الاتحاد عربستان و پرسپوليس تهران در مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در حالي از ساعت 22:40 در ورزشگاه عبدالله فصيل بن عبدالعزيز آغاز مي شود که از سه ساعت مانده به آغاز بازي سکوهاي متعلق به تيم الاتحاد پر شده است.

* اين اتفاق در حالي رخ داد که اکثر تماشاگران حاضر در ورزشگاه پيراهن زرد بر تن کرده و شماره پيراهن بسياري از آنها 18 بوده که متعلق به "محمد نور" است.

* ساعت 19 و 15 دقيقه داوران با اسکورت وارد ورزشگاه شدند و5 دقيقه بعد براي بازديد زمين بازي به محوطه چمن ورزشگاه وارد شدند. آنها در گوشه و کنار زمين با همديگر عکس يادگاري انداختند.

* مسئولان کنسولي ايران در جده خبري را در خصوص مشکلات بين مديران باشگاه الاتحاد در روزهاي اخير که در برخي رسانه‌هاي عربي منتشر شده را اعلام کردند.

* مسئولان عربستاني در ادامه کارشکني‌هاي خود کارت نفرات همراه تيم را بسيار دير در اختيار آنها قرار دادند و اسامي نفرات ثبت شده روز کارت نيز کاملا اشتباه است اين اتفاق باعث شد همراهان و تيم خبري همراه تيم با 45 دقيقه معطي و در نهايت با بليت وي آي پي نه کارت مخصوص بازي وارد ورزشگاه شوند.

* در جايگاه يژه صحنه هايي از ديدار تيم هاي نسف قارچي ازبکستان و استقلال ايران در آخرين ديدار مرحله گروهي اين مسابقات پخش مي شود.

* اتوبوس حامل کادر فني و بازيکنان پرسپوليس هم با يک اسکورت ساعت 19 به وقت محلي وارد ورزشگاه شد. در اين بين ايمون زايد نخستين فردي بود که وارد محوطه ورزشگاه شد و از سوي اندک تماشاگران ايراني حاضر در ورزشگاه مورد تشويق قرار گرفت.

* تعدادي از بازيکنان پرسپوليس که در فهرست نفرات پرسپوليس براي اين بازي قرار نداشتند براي دقايقي از رختکن خارج شده و وضعيت ورزشگاه را از نزديک تماشا کردند.

* در حالي که اعلام شده بود اين مسابقه براي هواداران عربستاني رايگان است برخي از آنها براي ورود به ورزشگاه بليت هاي 100 و 150 ريالي تهيه کرده بودند.

* سه دستگاه آمبولانس در ورزشگاه مستقر شده اند و حدود 50 نفر از معلولان طرفدار تيم الاتحاد در کنار نيمکت ذخيره هاي اين تيم استقرار يافته اند.

* مسئولان تيم پرسپوليس پلاکاردي را براي يادبود ناصر حجازي بازيکن فقيد تيم ملي و استقلال تهيه کردند اما اي اف سي اجازه نداده است پرسپوليسي ها با اين پلاکارد وارد زمين شوند به همين دليل قرار است اين پلاکارد در رختکن برده و پرسپوليسي ها در آنجا با آن عکس يادگاري بگيرند.

* درحالي که بازيکنان پرسپوليس قصد ترک هتل و سوار شدن به اتوبوس را داشتند يکي دو نفر از مسئولان امنيتي از علي کريمي درخواست کردند که با آنها عکس يادگاري بگيرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com