مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


مصطفي دنيزلي بامداد پنجشنبه و پس از شکست 3 بر صفر پرسپوليس برابر الاتحاد عربستان در سالن کنفرانس ورزشگاه فيصل بن عبدالعزيز شهر جده ضمن بيان اين مطلب افزود: مي دانستيم که بازي سختي داريم و به همين خاطر برنامه ريزي کرده بوديم که در يکساعت اول بازي را اداره کنيم و در 30 دقيقه باقي مانده براي صعود به مرحله بعد بازي کنيم.

وي ادامه داد: طبيعي است که وقتي شما در يک بازي اينقدر اشتباه مي کنيد نمي توانيد انتظار پيروزي داشته باشيد. وقتي تيم با اين همه اشتباه در نيمه اول دو گل مي خورد و به رختکن مي رود قطعا از نظر روحي بهم مي ريزد و شانسي براي صعود نخواهد داشت. من خيلي نمي توانم صحبت کنم چرا که رقيب از ما بهتر حرکت کرد و ما هم با اشتباهاتمان به آنها کمک کرديم که صعود کنند.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان کرد: پرسپوليس در ديدار با الاتحاد بسيار پراشتباه بود و شرايط پيروزي را به حريف تقديم کرديم. وقتي شما از هر 10 توپ 7 تاي آن را به حريف مي دهيد طبيعي است که بايد چنين نتيجه اي رقم بخورد. ما نسبت به ساير ديدارهاي خارج از خانه اشتباهات بيشتري داشتيم.

مصطفي دنيزلي ادامه داد: ما در همه گروه هاي ليگ قهرمانان آسيا بيشترين گل زده را داشته ايم اما وقتي با اين نتيجه مغلوب حريف مي شويم تعجب آور است و باعث ناراحتي شديد مي شود. وضعيت روحي بازيکنان بهم مي ريزد و تنها کاري که مي تواني در اين شرايط انجام دهي اين است که به تيم حريف تبريک بگويي!

خبرنگار عرب زبان از دنيزلي پرسيد که شما گفته بوديد بدون پيروزي به ايران برنمي گرديد که سرمربي پرسپوليس در پاسخ گفت چنين حرفي را هيچوقت نزده است اما اين خبرنگار اصرار داشت که دنيزلي اين حرف را زده است.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به خبرنگار مهر که گفت پرسپوليس در اين ديدار نباخت بلکه در بازي با الغرافه و الهلال در تهران از ليگ قهرمانان حذف شد گفت: بله کاملا حق با شماست. گلي که در دقايق آخر ديدار با الغرافه در تهران خورديم مسير ما را عوض کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com