مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


رضا حقيقي هافبك ملي‌پوش فجرسپاسي شيراز كه تا چند روزه پيش در اردوي تيم ملي حضور داشت حالا استراحت مي‌كند چرا كه كارلوس كي‌روش در آستانه سفر به تركيه حقيقي را از فهرست بازيكنان مورد نظرش خط زد.

حقيقي در گفت‌وگو با سايت گل در مورد خط خوردن از اردوي تيم ملي مي‌گويد:«‌ از اين اتفاق ناراحت هستم و چنين مسائلي براي هر فوتباليستي ناخوشايند است. با اين حال تلاش مي‌كنم تا در اردوهاي بعدي باشم در ضمن براي تيم ملي آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم بازيكنان اردوي خوبي را در تركيه پشت سر گذاشته و با دست پر از ازبكستان برگردند.»

از حقيقي مي‌پرسيم كه دلايل خط خوردن‌ات چه بود و او مي‌گويد:« من در 3 روز او مصدوم شدم و فكر مي‌كنم اين موضوع در خط خوردنم تاثير داشت. البته در بازي دوستانه تيم ملي مقابل تيم زير 22 ساله‌ها در تركيب هر 2 تيم بازي كردم و عملكرد بدي نداشتم. ناراحتم كه خط خوردم ولي انگيزه‌ام را از دست نمي‌دهم چون كي‌روش به من اعتقاد دارد.»

از حقيقي در مورد وضعيتش در فجرسپاسي سوال مي‌كنيم كه او مي‌گويد:« فعلا چيزي مشخص نيست و در حال حاضر بحث واگذاري باشگاه فجر مطرح شده است. من با مديرعامل صحبت كردم و او گفت كه بايد منتظر جلسه هيات مديره بمانيم. با اين حال آقاي جعفري به من گفت كه اگر قصد جدايي داشته باشم رضايت‌نامه‌ام صادر خواهد شد.»

او در پايان حرف‌هايش خاطرنشان مي‌كند:«‌ اگر رضايت‌نامه‌ام را بدهند به پرسپوليس خواهم رفت. من اين تيم را دوست دارم و از بچه‌گي پرسپوليسي بودم در ضمن مسوولان اين باشگاه قرار است يك تيم خوب را براي فصل آينده تشكيل بدهند كه در حد قهرماني باشد. با رفتن به پرسپوليس مي‌توانم در تيم ملي هم جايگاه خوبي داشته باشم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com