مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


علي مسعودي

90: نتايج فولاد در اين فصل آنقدر بالا و پايين شد تا مجيد جلالي در 8 بازي پاياني بحث‌هاي مربوط به جدايي‌اش را مطرح كند. حال اين‌كه چه اتفاقاتي در تيم افتاد نمي‌توانيم اظهار و نظري بكنيم. حرف و حديث خيلي زياد بود و عده‌اي اعتقاد داشتند از روزي كه جلالي در خصوص دلالي حرف زد اين مشكلات برايش به وجود آمد. عده‌اي ديگر هم نظرشان اين بود كه مصدوميت‌ها و محروميت‌ها دليل عدم نتيجه‌‌گيري تيم بود. اميد خورج كاپيتان دوم فولاد كه سال‌هاي سال است در ليگ‌برتر فوتبال بازي مي‌كند اما حرف‌هاي جالبي را دررابطه با تيمش و حتي پاس همدان زده كه خواندن آنها را به شما توصيه مي‌كنيم:

90: آقا اميد با فولاد قرارداد داري؟

يك فصل ديگر قرارداد دارم.

90: ماندني هستي يا رفتني؟

من از هيچ تيمي تا به امروز پيشنهادي نداشته‌ام، لذا با توجه به اين‌كه يك سال ديگر قرارداد دارم در فولاد مي‌مانم.

90: اول فصل فيكس بودي و خوب هم بازي مي‌كردي چرا آخر فصل خبري از تو نبود؟

7-8 بازي ابتداي فصل را فيكس بودم و خيلي هم خوب كار كردم، ولي مدتي مصدوم شدم و بعد از مصدوميت ديگر از من حمايت نشد.

90: چرا حمايت نشد؟

وقتي از مصدوميت برگشتم چند بازي كه در تركيب قرار گرفتم كادر فني گفت تو اين چند هفته خوب كار نكردي. من هم گفتم مصدوم بودم و نياز دارم حمايتم كنيد، ولي گفتند ديگر در تركيب اصلي جايي نداري و بايد بيرون بماني.

90: و بعد چه شد؟

بعد از آن در جام‌حذفي مقابل سپاهان بازي كردم كه متاسفانه بيني‌ام در اين بازي شكست و دوباره از تمرينات دور شدم. در ادامه جلالي با من لج كردو ديگر به من بازي نداد تا اين‌كه به بازي برابر پرسپوليس در تهران رسيديم.

90: در بازي با پرسپوليس چه اتفاقي افتاد؟

من در دقيقه 40 اخراج شدم و بعد از آن جلالي به من بدبين شد و رفتارش را عوض كرد.

90: چرا؟

نمي‌دانم چرا اين طور شد. فكر كنم او فكر مي‌كرد من با پرسپوليس تباني كرده‌ام تا اخراج شوم!

90: چرا اين اتفاقات افتاد؟

ديدگاهش نسبت به عده‌اي از بازيكنان اين طور بود. ما مي‌ديديم در تمرينات، تركيب تيم مشخص بود، اما بعد يك دفعه در بازي 3 يا 4 نفر را تغيير مي‌داد كه خيلي بحث‌برانگيز بود.

90: به همين دليل كاملي‌مفرد و جابا مجيري را در اين چند بازي پاياني در تركيب قرار نداد؟

جلال كه خودش بازي نكرد و ترجيح داد دو بازي را بيرون باشد!

90: خود تو هم اين اواخر اصلا در ليست 18 نفره قرار نمي‌گرفتي؟

بله همين طور بود، در حالي كه اصلا دفاع نداشتيم من را در ليست 18 نفره قرار نمي‌داد، علتش را هم متوجه نشدم!

90: واقعا كسي تو كار تيم گذاشت تا جلالي نتيجه نگيرد؟

او كه مي‌گفت تيم جوان و بومي ساختم كه همه آينده دارند. در اواخر هم كه همه‌اش جوان‌ها بازي كردند چطور تو كار تيم گذاشتند؟ مگر مي‌شود بازيكن جوان تو كار تيم بگذارد؟ اين در جايي اتفاق مي‌افتد كه حداقل 7 الي 8 بازيكن بزرگ و اسمي در تيم باشند و بخواهند كاري كنند.

90: پس چرا تيم نتيجه نگرفت؟

جلالي به اين نتيجه رسيده بود كه بايد پايان فصل از فولاد برود. او بد نتيجه مي‌گرفت و در بهترين شرايط فوقش مي‌خواست ششم يا هفتم شود. بعد از سه سال فكر مي‌كنيد ششم شدن براي فولاد با اين همه امكانات نتيجه خوبي بود؟ بعضي مواقع مربي خودش نمي‌داند چه كار كند مجبور است كه...

90: پس مي‌گفتند پروژه بركناري جلالي مشخص و حتي به سكوها نيز رسيده بود.

من هم اين چيزها را شنيده‌ام اما نمي‌توانم در خصوصش حرفي بزنم.

90: زمان پاس هم شاگرد جلالي بودي. آن موقع هم اين حرف‌ها بود؟

نمي‌خواهم زياد به آن زمان برگردم.

90: حال به نظرت پاس كه از تهران رفت خوب شد؟

نه بابا كجا خوب شد؟ اين تيم همان سال اول آن هم به دليل اين‌كه همه به اسم پاس تهران آن را مي‌شناختند و اكثر بازيكنانش همان قبلي‌ها بودند نتيجه گرفت وگرنه در اين چند سال نامي از پاس شنيده نشده است.

90: به نظرت اگر پاس در تهران مي‌ماند الان سپاهان مي‌توانست چپ و راست قهرمان شود؟

آن زمان به پاس مي‌گفتند قطب سوم فوتبال و هميشه رقابت بين سه تيم استقلال، پرسپوليس و پاس بود. به نظرم اگر پاس در تهران مي‌ماند عمرا سپاهان مي‌توانست سه سال پشت سر هم قهرمان شود و اسمش سر زبان‌ها بيفتد.

90: راستي آن زمان كه پاس با دنيزلي به نوعي جام را تقديم استقلال كرد تو آنجا بودي؟

بله.

90: چرا اين طور شد؟

ما چند بازي پشت سر هم را برده بوديم و قرار بود كه پاداش خوب به تيم بدهند، اما قبل بازي با ذوب‌آهن آن را ندادند و دنيزلي هم لج كرد و رفت تركيه.

90: بعد رفتيد اصفهان و سه بر صفر به ذوب‌آهن باختيد؟

به نظرم اگر در همان بازي هم همان بازيكنان قبلي كه زمان دنيزلي فيكس بودند بازي مي‌كردند پاس به ذوب‌آهن نمي‌باخت.

90: چرا؟

در آن بازي آقاي احمدپور مربي بود و تغييرات زيادي در تركيب به وجود آورد گفتيم چرا اين كار را كردي مي‌گفت از من خواسته‌اند اين كار را بكنم. مشخص بود عده‌اي قهرماني را نمي‌خواستند.

90: بعدش هم كه رفت همدان؟

چون آقاي اوليايي همداني بود تلاش كرد و تيم را برد آنجا.

90: راستي چرا خورج با اين همه سابقه، بازي ملي ندارد؟

به خاطر اين‌كه با هيچ كسي رابطه ندارم.

90: اگر داشتي ملي‌پوش مي‌شدي؟

بله مي‌شدم. من زماني كه در پاس همدان بودم عده‌اي تماس گرفتند و گفتند فلان قدر بده تا ملي‌پوش شوي ولي قبول نكردم. بگذاريد يك چيزي را بگويم؛ در اين چند سالي كه در فوتبال حضور داشتم، همه بازيكناني كه در پست من بازي كرده‌اند به اردوي تيم‌ملي دعوت شدند، ولي من حتي يك بار هم دعوت نشدم كه خط بخورم. دو فصل پيش از همه مدافعان ليگ‌برتر آماده‌تر بودم فكر مي‌كردم به تيم‌ملي دعوت مي‌شوم اما خبري نشد.

90: اول مصاحبه گفتي از هيچ تيمي پيشنهاد نداري. واقعا نداري؟ چون الان از هر كسي مي‌پرسي مي‌گويد چند پيشنهاد دست به نقد دارم و...

اصلا از اين كارها بلد نيستم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com