مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، آراي كميته انضباطي عليه تيم‌هاي تراکتورسازي، ذوب آهن، استقلال و نفت آبادان به شرح زير است:

جريمه 50 ميليوني تراکتورسازي

راي کميته انضباطي در خصوص تخلف تماشاگران تراکتورسازي در ديدار مقابل ملوان انزلي در تاريخ 22 ارديبهشت از هفته 34 صادر شد و بر اساس گزارش ناظر بازي، طرفداران تيم تراکتورسازي بارها مباردت به پرتاب نارنجک کردند و عليه داور هم شعارهايي سر دادند که به خاطر سابقه قبلي، تراکتورسازي تبريز مبلغ 50 ميليون ريال جريمه مي شود. اين راي قابل تجديد نظر در کميته محترم استيناف خواهد بود.

جريمه 6 ميليوني ذوب آهن

تيم ذوب آهن اصفهان به خاطر تاخير در ورود به زمين در نيمه دوم ديدار مقابل مس کرمان در تاريخ 22 ارديبهشت در هفته 34 ليگ برتر بر اساس گزارش ناظر بازي، به پرداخت مبلغ 6 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود. اين جريمه قطعي و غير قابل تغيير است.

جريمه دو باشگاه استقلال تهران و صنعت نفت آبادان

بر اساس گزارش داور و ناظر بازي در ديدار تيم هاي صنعت نفت آبادان و استقلال تهران که 17 ارديبهشت در آبادان که از سري رقابتهاي هفته 34 ليگ برتر برگزار مي شد، استقلال تهران و نفت آبادان به ترتيب با سه دقيقه و يک دقيقه تاخير وارد زمين بازي شدند و تماشاگران تيم نفت نسبت به داور بازي مرتکب تخلفاتي شدند. بر همين اساس باشگاه استقلال تهران به خاطر تاخير در ورود به زمين به پرداخت مبلغ 9 ميليون ريال جريمه نقدي و باشگاه نفت آبادان به پرداخت مبلغ 3 ميليون ريال جريمه نقدي به خاطر تاخير در ورود و 30 ميليون ريال جريمه نقدي تخلفات تماشاگران محکوم شد. راي صادره قطعي و غيرقابل تغيير است.

سايپا بايد 10 ميليون و 800 هزار تومان به فروزاني بپردازد

بر اساس شکايت غلامرضا فروزاني مربي اسبق تيم سايپا از اين باشگاه و اينکه ايشان ادعا کرده در فصول 84-85، 85-86 و 86-87 در اين باشگاه فعاليت داشته و اين باشگاه 10 ميليون و هشتصد هزار تومان از مطالبات وي را پرداخت نکرده است، کميته انضباطي با بررسي پرونده و اسناد و مدارک و جلسه رسيدگي با حضور نماينده باشگاه، باشگاه ساپيا را به پرداخت مبلغ ده ميليون و هشتصد هزارتومان محکوم کرد. راي صادره قابل تجديد نظر در کميته استيناف است.

راه آهن بايد 105 ميليون تومان به متوسل زاده بپردازد

بر اساس شکايت امين متوسل زاده بازيکن سابق تيم راه آهن شهرري مبني بر اينکه از باشگاه راه آهن طلب داشته و اين باشگاه از پرداخت طلب اين بازيکن خودداري مي کند ،کميته انضباطي با بررسي پرونده و اسناد و مدارک و جلسه رسيدگي با حضور نماينده باشگاه، باشگاه راه آهن را به پرداخت مبلغ صد و پنج ميليون تومان پس از وضع کسورات قانوني در حق امين متوسل زاده به انضمام هزينه رسيدگي به ميزان 4500000 ريال و حق الوکاله وکيل طبق تعرفه قانوني به مقدار 43500000 ريال محکوم کرد. راي صادره پس از يک هفته قابل تجديد نظر در کميته استيناف است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com