مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


مهرداد پولادي در گفت و گو با فارس در خصوص عملکردش در آخرين مسابقه پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا برابر الشباب اظهار داشت: در آن ديدار حساس همان‌طور که از قبل تصور مي‌کرديم الشباب در 20 دقيقه اول بازي فشار خود را بر روي دروازه ما چند برابر کرد تا به گل برسد. ما هم تا وقتي که مي‌خواستيم هماهنگ بشويم گل دقايق ابتدايي کمي ما را غافلگير کرد.

وي افزود: بعد از خوردن گل کمي نگران شدم اما خوشبختانه با کمک بازيکنان با تجربه و فرصت طلبي مهاجمان به گل رسيديم که تا حدودي خيالم راحت شد بعد از زدن گل دوم دچار خطراتي شديم اما خوشبختانه گل سوم بادامکي دل همه بازيکنان را قرص کرد.

وي در خصوص تغيير پستش نيز گفت: من سال‌ها در ميانه زمين بازي کرده‌ام، برايم بازي کردن در پستي مهم نيست چون آمده‌‌ام به پرسپوليس کمک کنم و خدا را شکر مي‌کنم تا به اين لحظه نمره‌ خوبي گرفته‌ام، اما هنوز ماموريتم در پرسپوليس تمام نشده و بايد مقابل الاتحاد تلاشم را چند برابر کنم.

پولادي در خصوص بازي مقابل الاتحاد نيز گفت: اين بازي هم مثل بازي با الشباب براي ما حکم مرگ و زندگي دارد، الاتحاد تيمي کاملا حرفه‌اي است و از کمترين فرصت‌هاي خود بهترين استفاده را مي‌کند. به نظرم نبايد کار به عربستان مي‌کشيد و مي‌توانستيم مقابل الغرافه و الهلال اشتباه نکنيم اما اين اتفاق افتاد و جزئي از فوتبال است. حالا بايد براي يک روز سخت آماده باشيم اما خوشبختانه روحيه بازيکنان ما بسيار آماده است و من نگراني چنداني ندارم. شرايط بازي در ورزشگاه‌هاي عربستان بسيار سخت است و مي‌توانم بگويم که تا حدودي شبيه ورزشگاه آزادي براي حريفان است، خوشبختانه بچه‌هاي ما روحيه خوبي دارند و از اين بابت ترسي ندارم. ما بايد پيروز شويم و هرگز حتي به شکست هم فکر نمي‌کنيم.

وي در پايان در جواب سؤالي که چرا قرار دادت را با پرسپوليسي‌ها تمديد نمي‌کني، گفت: دنبال بازار گرمي نيستم اما هنوز در اين باره تصميم گيري نکرده‌ام. من براي پرسپوليس فصل آينده آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم بتوانم بازيکنان خوب جذب کنند و موفق باشند.

پولادي در پاسخ سؤالي که مگر مي‌خواهي از اين تيم برود که اين طور براي قرمز پوشان آرزوي موفقيت مي‌کند، تاکيد کرد: خير، منظورم اين نبود، اما شايد با پرسپوليسي‌ها به توافق رسيدم و شايد نرسيدم. اما اجازه بدهيد فعلا تمرکزم به بازي سرنوشت ساز الاتحاد عربستان باشد چون آنقدر اين بازي سخت و حياتي حتي براي فوتبال ايران است که اجازه نمي‌دهد چند دقيقه هم به مسائل ديگري فکر کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com