مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


به نقل از سايت باشگاه سپاهان، اين باشگاه در اطلاعيه اي نکاتي را براي ديدار روز سه شنبه در ليگ قهرمانان آسيا يادآور شد. در اين اطلاعيه آمده است:

"پس از هت تريک شيرين قهرماني طلايي پوشان در ليگ برتر باشگاه هاي ايران، هم اکنون ديدار حساس ديگري فراروي قهرمان ايران است. ديداري در پلي آف ليگ قهرمانان آسيا که به واسطه صدرنشيني مقتدرانه سپاهان در گروه سوم با تيم دوم گروه اول اين مسابقات، استقلال برگزار مي شود.

قطعا دوست داشتيم که دو تيم ايراني در مرحله بالاتري همچون نيمه نهايي يا فينال اين مسابقات به مصاف هم بروند اما از آنجا که سپاهان در هر رقابتي به چيزي جز صدرنشيني و برد فکر نمي کند، پيروزي مان بر الاهلي و صدرنشيني مان در گروه و متاسفانه کسب جايگاه دوم گروه اول توسط استقلال باعث شد تا ايراني ها در اين مرحله به مصاف هم روند.

در اين ديدار از همه هواداران مان درخواست مي کنيم تا ضمن حضور پرشکوه خود، همچون هميشه با تکريم و احترام به رقيب ايراني مان و اعلام خوش آمد به کادر فني، مديريتي و بازيکنان استقلال، در طول مسابقه با بهترين و کوبنده ترين تشويق ها، بهشت ميزبان را رقم زنند و به شاگردان زلاتکو کرانچار اجازه کسب نتيجه اي جز يک پيروزي قاطع را ندهند.

- بنا به تصميمات اتخاذ شده هيچ بليت فروشي در ورزشگاه فولادشهر صورت نمي پذيرد. هواداران عزيز سپاهان مي توانند بليت هاي خود را از ورزشگاه هاي انقلاب و تختي اصفهان، دفتر کانون هواداران باشگاه در خيابان حکيم نظامي و همچنين سرگروه هاي کانون هواداران سپاهان تهيه کنند.

- طبق قانون فقط 8 درصد ورزشگاه در اختيار هواداران محترم استقلال تهران قرار مي گيرد و بر اين اساس 1000 بليت به نماينده باشگاه استقلال براي ارائه به هوادارانشان تقديم مي گردد.

با عنايت به اين موضوع بازهم تاکيد مي کنيم که در ورزشگاه فولاد شهر برنامه اي براي بليت فروشي در محل ورزشگاه وجود ندارد و هواداران محترم قبل از حضور در ورزشگاه نسبت به تهيه بليت اقدام نمايند.

درب ورزشگاه از ساعت 15 به روي هواداران گشوده مي شود. از هواداران سپاهان دعوت مي نمائيم تا با حضور زودهنگام و پرتعدادشان بازهم روزي بيادماندني را براي قهرمان طلايي ايران در آسيا رقم بزنند.

در پايان تاکيد مي کنيم که بر عهده و پيمان مان با دوستداران سپاهان مبني بر قهرماني آسيا ايستاده ايم و فردا براي اين پيمان مشترک جانانه و کوبنده تلاش خواهيم کرد. پر افتخار ترين تيم ايراني دهه اول قرن بيست و يکم کاپ آسيا را نشانه رفته و با ياري پروردگار و پشتيباني هواداران مان به اين مهم دست پيدا مي کنيم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com