مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


صادق رييسي كيا در گفت‌وگو با ايسنا، ابتدا درباره تغيير نام باشگاه «راه‌آهن » به «فراز قشم» بيان كرد: براي تغيير عنوان باشگاه برنامه‌هايي داشتيم، اما در حال حاضر در اولويتمان نيست و روي آن متمركز نيستيم.

وي ادامه داد: به هر حال نام تيم چه راه‌آهن باشد چه شركت هواپيمايي فرقي نمي‌كند و هر دو جزو حمل و نقل محسوب مي‌شوند. به همين دليل موضوع تغيير نام باشگاه اهميت زيادي برايمان ندارد. همچنين تيم، عقب ماندگي‌هايي دارد و به عنوان مثال ساختار باشگاه را بايد تغيير دهيم. از طرفي تبليغات روي پيراهن تيم نيز با نام «فراز قشم» انجام مي‌شود.

مديرعامل باشگاه راه‌آهن شهرري همچنين درباره مناقشه سازمان ليگ با صدا و سيما برسد حق پخش بازي‌ها از تلويزيون، گفت: باشگاه راه‌آهن به عنوان اولين باشگاه خصوصي مي‌خواهد تا درآمد حاصل از پخش بازي‌ها به فوتبال برسد. صدا و سيما براي توليد برنامه‌هايي مثل «90» ، «ورزش و مردم» و همچنين سريال‌هاي مربوط به فوتبال هزينه مي‌كند، در حالي كه اين برنامه‌ها براي حواشي و اتفاقات پيرامون فوتبال بوده و جزو محصولات فوتبال محسوب مي‌شود. اين منطقي نيست و ما دلايل صدا و سيما را نمي‌پذيريم.

وي افزود: ضوابط و عرف بين‌المللي نيز روي اين موضوع تاكيد دارد و در سراسر دنيا باشگاه‌ها قسمتي از هزينه هايشان را از طريق حق پخش مسابقات مي‌پردازند. صدا و سيما بايد به رويه بين‌المللي توجه كند تا به سازمان ليگ و فوتبال حق دهند.

رييسي كيا همچنين در رابطه با امكانات سخت‌افزاري ورزشگاه راه‌آهن جهت تمرين پس از افطار در ماه مبارك رمضان تصريح كرد: ورزشگاه راه‌آهن طبق قراردادي كه سازمان خصوصي سازي با مالكان قبلي بوده تا پايان سال 91 اجاره است و اين موضوع در قيمت نيز لحاظ شده است، اما بخشي از امكانات دريغ شده كه برق ورزشگاه يكي از آنها است. ما در اين زمينه با مشكلاتي مواجهيم كه در تلاشيم تا آنها را رفع كنيم. با اين حال تمرينات تيم در شرايط مطلوبي در حال انجام است و بازيكنان پس از افطار تمرين مي‌كنند.

مديرعامل باشگاه راه‌آهن در ادامه در خصوص وعده‌اي كه مالك باشگاه مبني بر تغيير مكاني ساختمان باشگاه و زمين تمرين و بازي داده بود، افزود: در حال حاضر اولويتمان استفاده از امكاناتي است كه تا پايان سال 91 توسط سازمان خصوصي سازي در اختيارمان است بنابراين گرفتن استاديوم در برنامه باشگاه قرار دارد و تدارك ديده‌ايم تا دفتر باشگاه هم به جايي كه در خور و شايسته است، منتقل شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com