مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


محمد بنا با بيان اين مطلب افزود: تيم کشتي فرنگي ايران با سخت هاي بسيار زيادي راهي رقابتهاي جام جهاني روسيه شد و ما به دليل دير صادر شدن رواديد دو کشتي گير اصلي‌مان يک ساعت مانده به وزن کشي به شهر سارانسک روسيه رسيديم.

وي همچنين گفت: با اين شرايط سخت فکر نمي کردم فرنگي کارانم اين چنين ظاهر شوند ولي آنها در اين رقابتها توانمندي‌ها و پتانسيل بالاي خود را نشان داده و با غيرت و تعصب مثال زدني آنها توانستيم تيمهاي روسيه، ترکيه، آذربايجان، بلاروس و بلغارستان را پشت سر گذاشته و با اقتدار براي سومين سال متوالي قهرمان جام جهاني شويم.

سوريان: قبل از المپيك محك جدي خوردم

همچنين حميد سوريان دارنده پنج مدال طلاي جهان گفت: قهرماني در جام جهاني کشتي فرنگي محک جدي پيش از حضور در رقابتهاي المپيک 2012 لندن بود. در رقابت‌هاي جام جهاني تيم‌هاي شرکت کننده با ترکيبي از کشتي گيران اصلي خود در اين مسابقات حضور داشتند. در اين رقابت‌ها در پنج مبارزه به ميدان رفتم و از اينکه توانستيم از نظير مانکيف روس انتقام بگيرم خوشحالم اما با توجه به اينکه تجربه المپيک را دارم مي دانم بايد براي حضور در اين مسابقات در اوج آمادگي بود.

سوريان تاکيد کرد: در کشتي مقابل الچين علي يف آذري در تايم اول با 5 امتياز به پيروزي رسيدم اما وي در کشتي رو به خشونت آورد و با اين حربه برنده شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com