مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


محمدرضا خلعتبري مهاجم جديد سپاهان در بازي با مس كرمان براي اولين‌بار پيراهن قهرمان 3 سال اخير ليگ را برتن كرد ولي موفق به گلزني نشد. با اين حال او اميدوار است كه گلزني‌هايش را از هفته آينده شروع كند.

خلعتبري در گفت‌وگو با خبرآنلاين ابتدا در پاسخ به اين سوال كه آيا از عملكردت در بازي با مس راضي هستي مي‌گويد: «من فقط يك هفته با سپاهان تمرين كردم و نياز به زمان دارم. با اين حال نهايت تلاشم را براي موفقيت سپاهان انجام دادم. حالا اينكه خوب بازي كردم يا بد به نظر كادرفني مربوط مي‌شود.»

بازيكنان مس كرمان معتقدند كه در اين بازي بايد با اختلاف گل سپاهان را شكست مي‌دادند. خلعتبري در اين خصوص مي‌گويد: «من نمي‌دانم آنها بر چه اساسي اين حرف را زدند. ما در نيمه اول يك توپ به تير دروازه مس زديم، يك تك به تك از دست داديم و يك موقعيت ديگر هم داشتيم. در نيمه دوم هم گل زديم و مي‌توانستيم اختلاف را بيشتر كنيم. من نمي‌گويم مس موقعيت نداشت ولي بالاخره در فوتبال هر تيمي كه از فهرست‌ها بيشتر استفاده كند برنده خواهد شد.»

خيلي‌ها معتقدند سپاهان نسبت به فصل گذشته ضعيف‌تر شده است. خلعتبري در اين خصوص مي‌گويد:« من اين حرف را قبول ندارم و معتقدم سپاهان به هيچ عنوان ضعيف نشده است. اين درست كه چند بازيكن جدا شده‌اند ولي بازيكنان جديد جانشين بازيكنان ديگر شدند. شما مطمئن باشيد كه سپاهان در ليگ برتر مدعي قهرماني است و در آسيا هم مي‌تواند تا فينال پيش برود.»

خلعتبري در پاسخ به اين سوال كه آيا از نرفتن به استقلال و پرسپوليس پشيمان نيستي خاطرنشان مي‌كند:«‌ چه دليلي دارد پشيمان باشم؟ من از اين 2 تيم و همچنين سپاهان پيشنهاد داشتم ولي در اصفهان راحت بودم به همين دليل سپاهان را انتخاب كردم و از نرفتن به پرسپوليس و استقلال پشيمان نيستم.»

محمدرضا امسال پيراهن شماره 16 سپاهان را برتن كرده است. او در اين خصوص مي‌گويد:«‌اگر شماره 9 در اختيار كسي نبود اين شماره را برمي‌داشتم ولي اين موضوع چندان برايم اهميت ندارد. من مي‌خواستم شماره 90 را بردارم ولي اجازه ندادند چون در ليگ ايران نمي‌توان شماره‌اي بالاتر از 40 را برداشت.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com