مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


يحيي گل محمدي در گفتگو با مهر با اشاره به پيروزي پرگل صباي قم در اولين مسابقه برابر پيکان تصريح کرد: اولين مسابقه در ليگ دشوار است و شرايط خاصي دارد. بازيکنان ما براي کسب سه امتياز خانگي اين بازي انگيزه زيادي داشتند و نکات تاکتيکي را به خوبي در زمين پياده کردند.

وي افزود: اکثر بازيکنان ما فراتر از انتظار ظاهر شدند. البته با آنها صحبت کردم تا مغرور نشوند و در باد اين برد نخوابند. ما يک گام بيشتر بر نداشته‌ايم و بايد ضمن فراموش کردن اين پيروزي به فکر بازي‌هاي بعدي باشيم.

سرمربي تيم فوتبال صباي قم در خصوص بازي بعدي تيمش با ذوب آهن تاکيد کرد: ذوب آهن بازي اول خودش را واگذار کرده است و هميشه بازي مقابل اين تيم‌ها دشوارتر است. بازيکنان ذوب آهن مي‌خواهند شکست خود را با استفاده از امتياز ميزباني جبران کنند؛ با اين حال ما هم براي گرفتن امتياز به اصفهان مي‌رويم.

گل محمدي همچنين به هدف تيم صبا اشاره کرد و گفت: بازيکنان صبا نسبت به سال گذشته بهتر هستند. ضمن اينکه انگيزه آنها از فصل پيش هم بيشتر است. با اين حساب ما به صدر جدول فکر مي‌کنيم و تلاش‌مان اين است که اين تفکر را به بازيکنان هم القا کنيم.

سرمربي تيم فوتبال صبا، در خصوص لقب "يحيي مورينيو" که تماشاگران اين تيم در بازي با پيکان به او دادند، گفت: من خيلي دنبال لقب و اين مسائل نيستم و به آن توجهي ندارم؛ براي من مهم اين است که با صبا بتوانم افتخار کسب کنم.

گل محمدي در پايان به صحبت‌هاي چند ماه پيش خود مبني بر وجود فساد در ليگ دسته يک اشاره کرد و يادآور شد: من بايد از فريبرز محمودزاده، مسئول برگزاري مسابقات ليگ يک عذرخواهي کنم، چون صحبت‌هاي من مربوط به دوره فعاليت ايشان نبود و به چند سال پيش بر مي‌گشت. محمودزاده و همکارانش در ليگ دسته يک خوب کار کرده‌اند و جا دارد به خاطر سوتفاهمي که به وجود آمده بود عذرخواهي کنم.

تيم فوتبال صباي قم در اولين مسابقه خود در ليگ دوازدهم موفق شد با نتيجه 4 بر صفر تيم پيکان را شکست بدهد. صبا در دومين مسابقه خود روز چهارشنبه در اصفهان ميهمان ذوب آهن است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com