مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


رضا شاهرودي در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: نيمه اول بازي پرسپوليس و صنعت نفت جذاب نبود چون رونمايي از پرسپوليس جديد بود اما در نيمه دوم تعويضهاي مانوئل جواب داد و به گل رسيدند. پرسپوليس نشان داد تيم يکدست و شادابي است و نسبت به فصل گذشته جوان تر شده چون دوندگي زيادي داشتند.

وي افزود: به نظر من نفت نسبت به فصل قبل ضعيف تر شده چون 50 درصد تيمشان فونيکه سي بود که جدا شد. در کل نفت تيم بدي نبود و اگر دقت مي کرد مي توانست يک تساوي بگيرد اما پرسپوليس در دقايق پاياني زهرش را ريخت و 3 امتياز را گرفت. شهاب گردان هم که حرف و حديثهاي زيادي پشت سرش بود در اين بازي خوب کار کرد.

شاهرودي ادامه داد: با توجه به اينکه بازي اول پرسپوليس بود کار خيلي سخت بود. در نيمه اول خوب کار نکردند اما در نيمه دوم برنامه داشتند و به گل رسيدند. پرسپوليس کارش را دير شروع کرد و مربي تيم هم دير آمد اما در اين بازي نمره قبولي گرفتند. به نظر من تا هفته پنجم بايد به اين مربي فرصت داد تا برنامه هاي تاکتيکي اش را ارايه کند.

وي در پايان گفت: بازي بعدي پرسپوليس با فجر در آزادي است و بازيکنان با روحيه بهتري بازي مي کنند چون نفت را برده اند و شرايط خوبي دارند. هرچه از ليگ بگذرد شرايط پرسپوليس بهتر خواهد شد و حتي اکر با فجر مساوي هم کند ايرادي ندارد. بايد تا هفته پنجم به مانوئل فرصت داد اما بايد مقابل فجر براي برد به زمين بروند چون پرسپوليس حتي در زمين خاکي هم بايد براي برد بازي کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com