مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


شهاب گردان در گفت‌وگو با فارس، درباره بازي مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بايد اولين بازي خودمان را در آبادان مقابل تيم خوب صنعت نفت طبق قرعه‌کشي که انجام شده بود، برگزار مي‌کرديم. شرايط در آبادان هميشه خاص است، گرماي هوا و هواداران پرشور جذابيت و سختي بازي را بيشتر کرده بود.

گردان ادامه داد: در ابتداي بازي کمي ناهماهنگ بوديم اما خوشبختانه به مرور زمان بهتر و روان‌تر بازي کرديم. البته قبول دارم صنعت نفت نيز فرصت‌هاي خوبي داشت ولي ما هم چند فرصت خوب داشتيم.

وي درباره عملکرد خوبش در اين بازي گفت: اميدوارم که انتظارات را در اولين گام برآورده کرده باشم. البته هنوز کار من تمام نشده و تازه اول راه هستم.

دروازه بان پرسپوليس خاطرنشان کرد:‌ قطعا در بازي‌هاي آينده سعي خواهيم کرد عملکرد به مراتب بهتري داشته باشيم. گرفتن 3 امتياز در آبادان هرگز کار ساده‌اي نبود اما از لحاظ روحي و رواني اين برد براي ما بسيار اهميت داشت.

وي در پايان در پاسخ سؤالي که عملکرد خط دفاعي را چگونه ديديد، گفت: اگر ما اين بازي را برده‌ايم همه در آن دخيل بوده‌اند. ما يک تيم هستيم و انشاءالله بتوانيم انتظارات زيادي که از ما دارند را برآورده کنيم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com