مطالب علمی- ورزشی- طنز


قاسم حدادي‌فر در گفتگو با ايمنا پيرامون دلايل بازي نکردنش در ديدار با فجر سپاسي مي‌گويد: خيلي دوست داشتم که از بازي اول براي ذوب‌آهن به ميدان بروم اما با توجه به اينکه هنوز يک ماه ديگر از خدمت من باقي مانده و مسئولان تراکتورسازي تبريز هنوز به من برگه پايان خدمت نداده‌اند، نمي‌توانم براي تيمم به ميدان بروم.

وي ادامه مي‌دهد: اميدوارم مشکل من هرچه سريعتر برطرف شود و مسئولان سپاه تبريز به من کمک کنند تا بتوانم هرچه سريعتر براي ذوب‌آهن به ميدان بروم.
از هافبک ذوب‌آهن در مورد باخت شب گذشته ذوب‌آهن مقابل فجر سپاسي مي‌پرسيم که حدادي‌فر تصريح مي‌کند: به هر حال اين مسابقه بازي اول ذوب‌آهن بوده و تيم ما هنوز در شرايط بدنسازي قرار دارد بنابراين نبايد به تيم خرده گرفت.

وي اضافه کرد: به نظر من بازيکنان تيم بايد اين باخت را فراموش کنند و به فکر بازي‌هاي بعدي باشند و براي بازي‌هاي آينده نقاط ضعف خود را برطرف کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com