مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


رضا عنايتي مهاجم فصل گذشته صباي قم که سابقه بازي در استقلال و سپاهان را دارد، معتقد است که شانس دو تيم براي برد در بازي فردا برابر است. او در ابتداي حرف هايش تاکيد مي کند که دوست دارد استقلال برنده اين بازي شود و در اين مورد مي گويد:« در اين بازي طرفدار استقلال هستم ولي اميدوارم نماينده‌هاي فوتبال ايران بازي خوبي را به نمايش بگذارند.»

او در پاسخ به اين سوال که شانس كدام تيم براي برد بيشتر است خاطرنشان مي کند:«شانس هر دو تيم 50-50 است. اين درست كه سپاهان از شرايط ميزباني استفاده مي‌كند ولي استقلال هم در همه جاي ايران طرفدار دارد. من معتقدم هر تيمي كه شايسته باشد به مرحله بعد صعود خواهد كرد.هر دو تيم مهره‌هاي خوب و با تجربه‌اي دارند. به نظر من هر تيمي كمتر اشتباه كند برنده خواهد شد، در ضمن اتفاقات فوتبال نتيجه را رقم خواهد زد.»

او در پاسخ به اين سوال که فكر مي‌كني كليدي‌ترين بازيكنان اين بازي چه كساني باشند مي گويد:«در سپاهان محسن بنگر، سيدجلال حسيني و نويدكيا مهره‌هاي كليدي هستند و برونو سزار هم در خط حمله خيلي خطرناك است. در استقلال هم خسرو حيدر نقش مهمي خواهد داشت و آرش برهاني هم مهاجم خطرناكي است. مجتبي جباري هم در خط هافبك يك مهره تعيين كننده است.»

عنايتي هنوز براي فصل آينده تصميم خاصي نگرفته و اين در حالي است که بحث حضور او در استقلال شنيده مي شود.او در اين مورد مي گويد:«استقلال گزينه اول من است و تا چند روز ديگر همه چيز مشخص مي‌شود. با اين حال چند پيشنهاد خيلي خوب از تيم هاي تهراني و شهرستاني دارم ولي هنوز نتوانستم تصميم بگيرم. از طرفي دوست ندارم به هر قيمتي در استقلال بازي کنم و برخي مسائل برايم مهم است. هنوز تکليف کادر فني و مديريت اين باشگاه معلوم نيست و من هم بايد منتظر بمانم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com