مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


مهدي رجب زاده، مهاجم شيرازي ذوب آهن فردا برابر تيم سال گذشته خود قرار مي‌گيرد. او در گفتگويي که با ايمنا داشته است در خصوص مسائل مختلفي صحبت کرده است.

مهدي رجب زاده پيرامون اولين ديدار ذوب آهن در ليگ برتر برابر فجر سپاسي اظهار داشت: هنوز تيم‌ها آمادگي کاملي ندارند و هر تيمي بتواند در همين هفته‌هاي اول امتياز بگيرد مي‌تواند خيلي جلو بيفتد.

وي ادامه داد: با توجه به اردوي آماده سازي که در ترکيه داشتيم فکر مي‌کنم شرايط بدني بازيکنان خوب باشد و اميدوارم بازيکنان از لحاظ هماهنگي نيز در سطح مطلوبي قرار داشته باشند تا بتوانيم فردا در شيراز نتيجه خوبي کسب کنيم.

مهدي رجب زاده در پاسخ به اين سوال که هدف ذوب آهن در ليگ فصل آينده چه مقامي است گفت: در مورد مقام نمي‌شود از حالا صحبتي کرد ولي خودم اميدوارم تيم بتواند نتايجي که از اين تيم انتظار مي‌رود بگيرد. تيم يکدست و خوبي داريم به نظر من نبايد در مورد مقام حرفي بزنيم چون اين امر باعث ايجاد فشار رواني روي تيم مي‌شود.

وي ادامه داد: بايد سعي کنيم تيم را در جايگاه بالاتري قرار دهيم و هرچه بتوانيم به رده‌هاي بالاتري صعود کنيم بهتر است. فقط اميدوارم بتوانيم سهميه آسيايي را کسب کنيم زيرا تيم ما آن ظرفيت و پتانسيل را براي انجام اين کار دارد.

مهاجم شيرازي ذوب آهن که سال گذشته در فجر بازي مي‌کرد با بيان اين مطلب که من تاکنون چند بار برابر فجر در ترکيب‌ تيم‌هاي ديگر بازي کرده‌ام خاطرنشان کرد: چند سالي که در ذوب آهن بوده‌ام و همچنين سالي که در مس کرمان حضور داشته‌ام برابر فجرسپاسي قرار گرفته‌ام. فصل گذشته عملکرد خوبي در اين تيم‌ داشتم و خوشبختانه توانستيم تيم را در ليگ حفظ کنيم تا با خاطره‌اي خوش از اين تيم جدا شوم.

رجب زاده تصريح کرد: به هر حال بازي برابر فجر براي من با ديگر ديدارها تفاوت دارد اما در اين ديدار هم مانند ساير ديدارها بايد براي ذوب آهن به ميدان بروم و تلاش خودم را بکنم تا بتوانيم با ذوب آهن به آنچه مدنظر داريم برسيم.

وي در خصوص برخورد تماشاگران فجر با او اظهار داشت: فکر نمي‌کنم برخورد بدي با من داشته باشند زيرا هواداران فجر هميشه هواداران خوبي بوده‌اند و هيچ‌گاه از هوادارن اين تيم بدرفتاري يا مشکل خاصي نديده‌ام.

مهاجم ذوب آهن افزود: خوشبختانه در اين چند سال نيز با برنامه‌ريزي‌هايي که جناب جعفري در زمينه هواداران داشته‌اند مخصوصاً سال گذشته کاملاً شاهد بودم که با وجود اينکه تيم وضعيت خوبي نداشت اما هواداران هيچ‌گونه شعار منفي و بدرفتاري با بازيکنان و کادر فني نداشتند و تا آخرين لحظه تيم فجر را حمايت کردند.

مهاجم کهنه کار ذوب آهن در خصوص اينکه در فصل پيش رو کاپيتان ذوب آهن نيست خاطرنشان کرد: آن سالي که من در ذوب آهن بودم يک سري مشکلات در مورد کاپيتاني من در ذوب آهن وجود داشت و شايد آن زمان ناراحتي‌هايي نيز به وجود آمد اما از زماني که به ذوب آهن بازگشتم جو تيم تغيير کرده است و من اصلاً به اين مسائل فکر نمي‌کنم. فکر و ذکرم را براي کمک به تيمي که دوستش دارم گذاشته‌ام و هيچ چيز ديگري براي من مهم نيست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com