مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


سيد جلال حسيني در گفتگو با ايپنا، درباره ديدار حساس سپاهان و استقلال اظهار داشت: مطمئنا بازي سختي مقابل استقلال خواهيم داشت زيرا آنها تيمي هستند که مهره‌ها و کادر فني خيلي خوبي در اختيار دارند و براي پيروزي بايد نهايت تلاش خود را به کار بگيريم.

وي ادامه داد: استقلال در بازي‌هاي جام حذفي تمام ديدارهاي خود را با پيروزي پشت سر گذاشته است و قهرمان جام حذفي شده اند و من فکر مي‌کنم آنها تمرکز خيلي بالايي در بازيهاي حذفي دارند و اين کار را براي ما سخت خواهد کرد.

مدافع ملي پوش سپاهان خاطرنشان کرد: امسال مقابل تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس سال خيلي بدي داشتيم. مخصوصاً در بازي رفت مقابل استقلال اصلا بازي خوبي ارائه نکرديم و آنها خيلي بهتر از ما بازي کردند اما در کل بازي فردا حساسيتهاي خاص خودش را خواهد داشت.

حسيني همچنين با بيان اينکه هواداران بايد به ورزشگاه بيايند و ما را حمايت اضافه کرد: قانون بازيها به اينگونه است که 90 درصد سکوهاي ورزشگاه در اختيار هواداران ميزبان خواهد بود و اميدوارم در بازي فردا سکوها در اختيار تماشاگران ما قرار گيرد. به هر حال ما صدرنشين شديم و به عنوان تيم اول صعود کرديم تا در اين بازي ميزبان باشيم و مطمئن باشيد اگر استقلالي‌ها نيز ميزبان اين بازي بودند 90 درصد سکوها را مي‌گرفتند و 10 درصد هم به ما نمي‌دادند.

مدافع ملي پوش سپاهان در خصوص آينده خود در سپاهان مي‌گويد: من تصميم گيري در اين زمينه را به بعد از بازي با استقلال موکول کرده ام و اکنون زمان تصميم گرفتن و فکر کردن در اين مورد نيست.

وي در پاسخ به اين سوال که مذاکره اي با مسئولان سپاهان داشته است يا خير تصريح مي‌کند: بله من چندبار با آقاي رحيمي حرف زده‌ام و گفته ام بعد از بازيها در اين مورد تصميم مي‌گيرم و حتي به خودم اجازه اين را نداده ام که تا بعد از بازي با استقلال در اين مورد با آقاي رحيمي صحبت آنچناني داشته باشم و همه چيز را به بعد از بازي با استقلال موکول کرده ام؛ اين را هم بگويم که تاکنون با پرسپوليسي‌ها هيچ مذاکره‌اي انجام نداده‌ام.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com