مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


ميک مک درموت فردي است که حالا ديگر بايد او را مربي‌ سابق تيم ملي‌ ايران بدانيم. او پس از استعفايش از حضور در کنار کارلوس کي روش گفت: «من از ترک تيم‌ملي ايران ناراحتم و کمي هم از صعود ايران به جام‌جهاني نااميدم و اين نااميدي را حتي در کارلوس کي روش و برخي از ملي‌پوشان حس مي‌کنم.»

مک‌درموت درخصوص پيوستنش به النصر و جدايي از تيم‌ملي ايران به نشنال گفت: «من به دنبال شغل نبودم و فقط براي استراحت به دبي آمده بودم اما در برخوردي اتفاقي با زنگا او از من خواست تا آماده‌سازي بازيکنانش را برعهده بگيرم و البته خانواده‌ام تاثير مهمي‌ در تصميم من داشتند.»

با اينکه آيت اللهي نائب رئيس اول فدراسيون اعلام کرده که هنوز استعفاي مک درموت به طور رسمي‌ به دست فدراسيون نرسيده است ولي‌ ميک به صورت رسمي‌ با النصر امارات قرارداد امضا کرده و مسئولان تيم ملي‌ بايد دنبال جايگزيني براي مربي‌ بدنسازي تيم ملي‌ باشند.

کارلوس کي روش در واکنش به گفته‌هاي مک درموت به خبرآنلاين گفت: «ميک به دلايل خانواد‌گي استعفا داد و من در صدد انتخاب و استخدام يک مربي‌ بدنساز جديد در سطح بالا هستم.»

او ادامه داد: «خبر‌هاي منتشر شده در رسانه‌ها به هيچ عنوان حقيقت ندارد و من به صعود تيم ملي‌ کاملا اميدوار هستم.»

حالا بايد منتظر ماند که مربي‌ پرتغالي تيم ملي‌ تا آخر هفته به ايران برگردد تا مربي‌ بدنساز جديد تيم ملي‌ را معرفي‌ کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com