مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


علي حمودي در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به شرايط خوب تيم استقلال در شروع اين فصل در مقايسه با وضعيت اين تيم در آغاز فصل قبل اظهار كرد: با اردوي خوبي كه قبل از شروع فصل در تركيه داشتيم و سه بازي تداركاتي كه در فاز سرعت انجام داديم، در مجموع تيم از شرايط ايده آلي برخوردار است و تصور مي‌كنم كه از همان ابتداي شروع فصل بازي‌هاي خوبي را ارائه دهيم.

وي در خصوص اين سوال كه با اضافه شدن مجتبي جباري به تركيب تيم استقلال وضعيت تيم در نيم فصل اول رقابت‌هاي ليگ چگونه خواهد بود؟ گفت: بازيكني مثل جباري كه هافبك خوبي براي تيم استقلال است كمك بزرگي براي موفقيت استقلال در نيم فصل اول خواهد بود.

حمودي در ارتباط با بازي اول تيم استقلال برابر آلومينيوم هرمزگان افزود: چون شناخت كافي نسبت به اين تيم نداريم ارزيابي تا حدودي سخت است، اما در عين حال تلاش خواهيم كرد شروع خوبي در ليگ داشته باشيم.

وي همچنين در ارزيابي از كادر فني امسال تيم استقلال گفت: امير قلعه‌نويي سوابق زيادي دارد و از سوي ديگر هر زمان كه هدايت تيمي را بر عهده گرفته به نتايج قابل قبول و خوبي دست يافته است. اميدوارم هر دو قهرماني در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا را به خود اختصاص دهيم.

حمودي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به بالا بودن ميزان آسيب ديدگي‌ تيم استقلال در فصل گذشته امسال چه نوع تمرينات بدنسازي انجام گرفته است؟ اظهار كرد: آسيب ديدگي‌ و مصدوميت خاص بازي فوتبال است و قابل پيش‌بيني نيست،‌ اما امسال با بدنسازي خوبي كه تيم استقلال داشته اگر تيم دچار مشكل نشود بدون ترديد ليگ بهتري را نسبت به فصل گذشته خواهيم داشت.

وي در پايان انجام تست پزشكي از تمام بازيكنان قبل از شروع نيم فصل اول رقابت‌هاي ليگ را نماد يك ليگ حرفه‌اي براي فوتبال ايران ذكر كرد و يادآور شد: انجام چكاپ كامل از تمام قسمت‌هاي مختلف بدن سبب مي‌شود اگر بازيكني قبل از شروع ليگ دچار مشكل خاصي باشد با گوشزد كردن آن به بازيكن يا باشگاه مربوطه ميزان آسيب ديدگي‌ بازيكنان در طول فصل كاهش پيدا كند و در اين روند به نظر مي‌رسد بسيار موثر و كارآمد است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com