مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


مهدي تارتار درگفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرايط تيم ما در آستانه ليگ دوازدهم خوب است، نسبت به اينکه تمرينات را دير شروع کرديم، تيم خيلي خوبي را جمع و جور کرديم و تنها مشکل ما اين است که از نظر بدني و تاکتيکي از بقيه تيم ها 3تا4 هفته عقب تر هستيم. اين عقب ماندگي طبيعتا مشکل ساز مي شود اما بازيکنان بسيار باانگيزه اي داريم که مي توانند با انگيزه بالاي خود ضعف بدني شان را جبران کنند.

وي افزود: اولين بازي ما با ملوان است. تيم ها هنوز شناخت کافي از يکديگر ندارند اما چون ميزبان هستيم، فقط دنبال 3 امتياز اين بازي هستيم که اميدوارم با يک بازي با برنامه به 3 امتياز اين بازي برسيم.

او در ادامه گفت: ما در کرج ميزبان ملوان هستيم و اين هويکي ديگر از مشکلات موجود است که گريبان گير ما شده است و نمي توانيم از شرايط ميزباني مان به بهترين شکل استفاده کنيم. بايد مسئولان شهر دورود و مديران استاني فکر اساسي کنند تا ورزشگاه دورود را سريع تر آماده کنند.

سرمربي گهرزاگرس اظهار داشت: شروع خوب در ليگ براي ما خيلي مهم است به خصوص براي تيمي که سال اول حضورش در ليگ برتر را تجربه مي کند، شروع خوب در ليگ به ما کمک زيادي خواهد کرد تا با انگيزه و اعتماد به نفس بالاتري در بازيهاي بعدي شرکت کنيم. اميدوارم اين اتفاق براي ما بيفتد و اولين بازي را با پيروزي پشت سر بگذاريم.

تارتار در پايان گفت: هدف اول ما در فصل جديد اين است که تيم را در ليگ برتر حفظ کنيم. البته نيم نگاهي هم به نيمه بالاي جدول داريم. کارمان واقعا سخت است و همه کارشناسان مي دانند که کار بسيار سختي را شروع کرده ايم اما اميدوارم با همت بچه ها حمايت مديريت، تلاش کادر فني و لطف خدا از پس اين مسئوليت سنگين بربياييم و بتوانيم به اهدافي که داريم برسيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com