مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


حسين ماهيني مدافع راست و جنوبي پرسپوليس در انتظار شروع ليگ است. او معتقد است كه اين تيم شرايط نسبتا مناسبي دارد ولي بايد به مانوئل ژوزه زمان داد تا بتواند شناخت كاملي از تيمش پيدا كند. ماهيني در گفت‌وگو با سايت گل در مورد شرايط پرسپوليس، شروع ليگ و مسائل مختلف ديگر به سوالات پاسخ مي‌دهد.

فكر مي‌كني مانوئل از پرسپوليس شناخت صددرصدي پيدا كرده است؟
او شناخت نسبي پيدا كرده و در تمرينات عملكرد بازيكنان را زير نظر دارد ولي مانوئل به زمان احتياج دارد تا در پرسپوليس به آنچه كه مي‌خواهد برسد. ما تمرينات خوبي را انجام داديم و حالا فقط بحث تاكتيكي و هماهنگي باقيمانده كه بايد منتظر شروع ليگ باشيم.

فكر نمي‌كني پرسپوليس در هفته‌هاي ابتدايي امتياز از دست بدهد؟
اين شرايط شايد براي همه تيم‌ها وجود داشته باشد و همه نگران امتياز از دست دادن هستند. با اين حال من معتقدم پرسپوليس تيم بزرگي است و بازيكنان با تجربه‌اي دارد و به همين دليل مي‌تواند حتي با اينكه صددرصد آماده نيست در هفته‌هاي ابتدايي امتياز بگيرد.

در مورد بازي با صنعت نفت و گرماي وحشتناك آبادان چه صحبتي داري؟
من خودم بچه بوشهر هستم و بارها در اين شرايط آب و هوايي بازي كرده‌ام. هواي آبادان و بوشهر در اين فصل وحشتناك، گرم و شرجي است و حتي نشستن در ورزشگاه هم سخت است چه برسد به اينكه 90 دقيقه بازي كنيم. اي كاش در آبادان و در كنار زمين كولر مي‌گذاشتند و يا اين ورزشگاه شرايط ورزشگاه‌هاي قطر را داشت. به هر حال بايد با اين وضعيت كنار بياييم.

خيلي‌ها معتقدند استقلال نسبت به پرسپوليس تيم بهتري است. نظر تو چيست؟
استقلال و پرسپوليس امسال بازيكنان ملي‌پوش و خوبي را به خدمت گرفتند. من فكر مي‌كنم تا ليگ شروع نشود نمي‌توان نظر داد كه دو تيم چه شرايطي دارند.

به نظر تو چه تيمي قهرمان مي‌شود؟
از الان خيلي زود است كه قضاوت كنيم. قول قهرماني دادن با هيچ عقل و منطقي جور در نمي‌آيد و بايد تلاش كرد.

وضعيت خودت چطور است؟
شرايط خوبي دارم. البته الان 60 درصد آماده هستم ولي با شروع ليگ و گذشت چند هفته به آمادگي كامل مي‌رسم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com