مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


عليرضا خليلي‌نيا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اولين مسابقه صنعت نفت آبادان با تيم فوتبال پرسپوليس تصريح کرد: خوشبختانه شرايط تيم ما خوب است و بازيکنان هم از نظر روحي و هم از نظر فيزيکي آماده بازي هستند. ضمن اينکه هواي آبادان نزديک به 50 درجه است و اين حرارت هوا کمک زيادي به ما مي‌کند.

وي با بيان اينکه پرسپوليس روز سختي در آبادان خواهد داشت، تاکيد کرد: اميداوريم برد فصل گذشته مقابل پرسپوليس را تکرار کنيم. هم شرايط آب و هوايي به نفع ماست و هم اينکه از وجود تماشاگران مشتاق بهره‌منديم که آماده شروع بازي هستند.

مدير رسانه‌اي صنعت نفت درباره احتمال خريد بازيکن خارجي هم يادآور شد: فيلم بازي‌هاي مهاجم هلندي را به "کاستا" سرمربي تيم نشان داديم اما او اين بازيکن را تاييد نکرد. کاستا تاکيد دارد فعلا کار را با همين بازيکنان شروع کنيم. در صورتي که نياز بود در ادامه کار يک مهاجم آسيايي جذب خواهيم کرد.

وي در پايان گفت: صنعت نفت تيم يکدستي است. دروازه‌بان صربستاني و هافبک پرتغالي ما بدون شک پديده‌هاي ليگ خواهند شد. ضمن اينکه سرمربي تيم سه، چهار بازيکن جوان را به تيم اضافه کرده است که آنها هم مي‌توانند پديده فصل بعد باشند و حتي به تيم ملي برسند.

تيم فوتبال صنعت نفت روز پنجشنبه اين هفته در اولين مسابقه خود در دوازدهمين دوره ليگ برتر در ورزشگاه تختي آبادان ميزبان پرسپوليس است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com