مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


حسن روشن مهاجم اسبق استقلال و تيم ملي معتقد است كه جمع كردن ستاره‌ها و هزينه‌هاي سرسام‌اور شيوه چندان درستي نيست و باشگاه استقلال بايد بازيكن‌سازي كند.

روشن در گفت‌وگو با سايت گل در مورد وضعيت استقلال قبل از شروع ليگ برتر مي‌گويد:«‌من زياد در جريان كار نيستم ولي معتقدم استقلال بايد بيشتر از اينكه به فكر درست كردن تيمش باشد بايد به فكر درست كردن باشگاه باشد. 2 بخش در باشگاه استقلال به خوبي بايد حفظ و اداره شود، يكي بخش پيشكسوتان است كه بايد به آنها رسيدگي و توجه شود. البته منظور من مسائل مالي نيست بلكه احترام گذاشتن به پيشكسوتان است، موضوع ديگر هم مربوط به بخش آكادمي باشگاه مي‌شود كه بسيار حساس و سرنوشت‌ساز است.»

روشن در ادامه حرف‌هايش مي‌گويد:«‌ قلعه‌نويي يك مربي نتيجه‌گرا است كه در اين زمينه شگرد و تبحر دارد ولي اين موفقيت‌ها براي استقلال مقطعي و زودگذر است. شما دوباره مي‌بينيد كه امسال ستاره‌هاي زيادي به اين تيم آمده‌اند و من معتقدم استقلال با مشكل مواجه خواهد شد چون بيش از حد بازيكن بزرگ دارد.»

روشن در قسمتي از حرف‌هايش تاكيد مي‌كند:«‌ متاسفانه توجه به آكادمي، فوتبال پايه و بازيكن‌سازي در باشگاه‌هاي ايران از بين رفته است و مدت‌هاست كه شاهد ظهور هيچ ستاره‌اي در فوتبال ايران نيستيم. مطمئن باشيد با اين شرايط استقلال در سطح بين‌المللي و بازي‌هاي آسيايي هيچ موفقيتي به دست نخواهد آورد و ديگر تيم‌ها هم همين شرايط را دارند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com