مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


سيد محمد هادي آيت اللهي با بيان اين مطلب به ايسنا، گفت: تا الان هيچ استعفاي رسمي از سوي مك درموت به دست ما نرسيده است. من هم تنها اين موضوع را به طور شفاهي شنيده‌ام. در هر حال كارلوس كي‌روش آخر هفته به ايران بر مي‌گردد و بايد ببينيم در باره اين مربي چه تصميمي مي‌گيرد.

آيت اللهي از ادامه تلاش‌هاي فدراسيون براي حل مشكل حق پخش تلويزيوني خبر داد و گفت: هنوز جلسه موثر نهايي در اين باره برگزار نشده است. ما امروز (سه شنبه) هم تمام تلاشمان را مي‌‌كنيم و اعلام كرديم همه گونه آمادگي براي به توافق رسيدن با صدا و سيما حق پخش را داريم.

وي در واكنش به اين كه مبلغ پيشنهادتان به صدا و سيما كاهش داديد؟ خاطر نشان كرد: به هر حال ما بايد در اين باره با صدا و سيما به تفاهم برسيم.

نايب رييس اول فدراسيون فوتبال درباره حضور تيم ملي ايران در رقابت‌هاي غرب آسيا كه از 18 تا 28 آذر ماه (همزمان با نيم فصل ليگ برتر) در كويت برگزار خواهد شد، اظهار كرد: در اين باره بايد ببينيم كي‌روش چه نظري دارد تا بتوانيم تصميم نهايي را بگيريم.

در شرايطي فدراسيون فوتبال اعلام كرده كه درموت استعفاي رسمي نداده اما با استناد به رسانه‌هاي اماراتي اين مربي با امضاي قراردادي رسمي دستيار والتر زنگا در تيم النصر امارات شده است!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com