مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


مايکل مک‌درموت ملقب به ميک مک‌درموت مربي بدنساز ايرلندي تيم‌ملي کشورمان با فدراسيون فوتبال کشورمان قطع همکاري کرد و با عقد قراردادي با باشگاه النصر امارات آماده‌سازي شاگردان والتر زنگا در اين تيم را برعهده گرفت. مک‌درموت که سابقه همکاري با والتر زنگا در تيم العين را نيز داشت در سال 2011 توسط کارلوس کي روش به عنوان مربي بدنساز تيم‌ملي انتخاب شد اما پس از 15 ماه فعاليت در تيم‌ملي کشورمان براي هميشه ايران را ترک کرد.

سايت نشنال امارات در بازتاب اين خبر نوشت: باشگاه النصر جهت آماده‌سازي خود براي فصل آينده با جذب مک‌درموت مربي بدنساز ارزشمند تيم‌ملي ايران گام بلندي برداشت.

سايت نشنال امارات روز گذشته با اعلام خبر پيوستن ميک مک‌درموت مربي بدنساز تيم‌ملي ايران به باشگاه النصر نوشت: والتر زنگا سرمربي ايتاليايي النصر که در گذشته نيز با مک‌درموت در العين همکاري کرده بود با بازگرداندن او به امارات دست به کار بزرگي زد. مک‌درموت درخصوص پيوستنش به النصر و جدايي از تيم‌ملي ايران به نشنال گفت: من به دنبال شغل نبودم و فقط براي استراحت به دبي آمده بودم اما در برخوردي اتفاقي با زنگا او از من خواست تا آماده‌سازي بازيکنانش را برعهده بگيرم. البته در کنار اين دلايل ديگري نيز باعث شد تا اين تصميم را بگيرم، يکي از دلايل من اين بود که خانواده‌ام طي اين سال‌ها هنوز در العين زندگي مي‌کنند و سفرهاي پياپي من بين ايران و امارات و دوري از خانواده نيز مرا اذيت مي‌کرد ضمن اينکه از کار در سطح ملي لذت نمي‌برم، من دوست دارم هر روز با بازيکناني که در اختيار دارم سر و کار داشته باشم و همچون کار در باشگاه العين در سال 2006 و در کنار والتر زنگا بتوانم هر روز روي آماده‌سازي بازيکنانم کار کنم اما اين امکان در تيم‌ملي ايران مهيا نيست.

مک‌درموت در مورد تجربه همکاري با زنگا گفت: او در حدود 6 ماه در العين بود و من احساس مي‌کنم العين در زمان حضور او تيم خوبي بود. او تيم را سازماندهي کرد، او بسيار جدي است، بسيار منظم و بسيار رقابتي و تلاش زيادي براي موفقيت تيم مي‌کند. نشنال در ادامه از مک‌درموت پرسيد با اين حال براي آمدن به النصر يکي از جذاب‌ترين مشاغل دنيا را از دست دادي به خصوص اينکه به همراه تيم‌ملي ايران شانس حضور در جام‌جهاني 2014 را نيز داشتي. مک‌درموت در پاسخ گفت: من 15 ماه در فوتبال ايران زندگي کردم، ايران بازيکنان خوب و طرفداران عالي دارد و همه مردمانش خوب هستند و طي حضورم در اين کشور به هيچ مشکلي نخوردم، زندگي در تهران مي‌تواند گاهي اوقات مشکل باشد اما به طور کلي يک تجربه بزرگ بود، من از ترک تيم‌ملي ايران ناراحتم و کمي هم از صعود ايران به جام‌جهاني نااميدم و اين نااميدي را حتي در کارلوس کي روش و برخي از ملي‌پوشان حس مي‌کنم، من هميشه با تيم‌ملي ايران همدردي مي‌کنم و مي‌گويم که بايد حساب فوتبال ايران از بازي‌هاي سياسي جدا شود. آنها همه آدم‌هاي خوبي هستند چون آنها ايراني هستند. جهان نگاه ديگري به اين تيم دارد و حتي تيم‌ملي ايران براي برگزاري ديداري دوستانه نيز مشکل دارد و اين مشکلات کار کي روش و تيم‌ملي ايران براي صعود به جام‌جهاني را مشکل مي‌سازد. من درک مي‌کنم که در سياست بازي‌هاي بزرگ‌تري وجود دارد اما متأسفم که فوتبال ايران بايد رنج آن را ببرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com