مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


سرمربي تيم ملي کشورمان پس از مسافرتي چند هفته اي به ايالات متحده به پرتغال برگشته و آماده برگشت به تهران است. او 20 جولاي يعني 30 تير ماه به تهران برمي گردد تا برنامه هاي تيمش را براي بازي با تيم ملي لبنان در بيروت آغاز کند. کي روش که پس از تساوي تيم ملي با قطر سفري طولاني را به کشورش داشته در پاسخ به ايميل خبرآنلاين ، مي نويسد:« براي آغاز بازي هاي ليگ به تهران مي آيم و برنامه اصلي ام در اين ماه ، برنامه ريزي بازي ها و اردوي تدارکاتي تيم ملي در ماه آگوست است.» او در اين روز همراه با دو دستيار پرتغالي و ميک دستيار بريتانيايي اش به تهران بر مي گردد. کادرفني تيم ملي براي بازي استقلال در هفته نخست ليگ برتر در مصاف با آلومينيوم هرمزگان ، تهران هستند و بازي اين دو تيم را از نزديک تماشا مي کنند.

سرمربي تيم ملي کشورمان در مدت سفر به کشورش پرونده اي مهم را در دادگاه عالي پرتغال داشت که در نهايت سيستم قضايي اين کشور او را از اتهام توهين به مسئول کميته مبارزه با دوپينگ فدراسيون فوتبال اين کشور تبرئه کرد حکمي که سرمربي تيم ملي درباره اش مي گويد:« متشکرم که نگرانم هستيد و همان طور که از قبل گفته بودم ، حکم به سود ما شد.»

بازي حياتي تيم ملي با لبنان مي تواند دوباره ايران را در کورس صعود به جام جهاني قرار دهد. تيم کي روش اگرچه از دو بازي 4 امتياز دارد اما به دليل تساوي در تهران برابر قطر با انتقادهايي بسيار روبرو شده است. اين درحالي است که همه مي دانند خستگي فشار بازي هاي انتهاي فصل ليگ ، نقشي موثر در بازي هاي نچندان خوشايند تيم ملي در دو بازي نخست انتخابي جام جهاني داشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com