مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


بهروز سلطاني، دروازه‌بان اسبق پرسپوليس از انتقال پسر احمدرضا عابدزاده به اين تيم شديدا انتقاد کرد.

بهروز سلطاني در گفت‌وگو با قانون ابتدا در مورد وضعيت شهاب گردان دروازه‌بان اول سرخ پوشان مي گويد:« من در ملاقاتي که با گردان داشتم به اين دروازه‌بان گفتم يادت باشد اينجا پرسپوليس است. اگر تو در اصفهان و در باشگاه ذوب‌آهن روزي سه ساعت تمرين مي‌کردي بايد اين مساله را بداني که در اينجا بايد روزي پنج ساعت تمرين داشته باشي! چرا که شرايط پرسپوليس با تيمي مثل ذوب‌آهن خيلي فرق دارد. حتي تيم‌هاي ضعيف هم در بازي‌ برابر پرسپوليس انگيزه دارند و بايد آمادگي‌ات به مراتب بهتر از تيم سابقت باشد.با شرايطي که من در ليگ امسال مي‌بينم خدا بايد به گردان رحم کند! اما به هر حال گردان دروازه‌بان خوبي است که برايش آرزوي موفقيت دارم.»


سلطاني در ادامه درباره مهدي مهدوي‌کيا هم اينگونه حرف‌هايش را مطرح مي کند:« به نظر من فوتباليستي که سن وسالش از 25 سال بالاتر است ديگر به درد فوتبال نمي‌خورد! البته در اين ميان استثنائي چون علي کريمي را بايد از اين شرط جدا دانست اما به نظر من امثال مهدوي‌کيا ديگر کارايي براي پرسپوليس ندارند و بايد جاي خود را به جوان‌ترها بدهند.»

سلطاني امير عابدزاده عقاب را هم از انتقادات تندش بي‌نصيب نمي‌گذارد:« نمي‌دانم اين انتخاب بر چه اساس و ملاک انجام شده اما براي من جاي تعجب دارد که چرا اين اتفاق رخ داده است. اينجا هم همان سلسله مراتبي که گفتم رعايت نشده است و براي امير قبول اين مسئوليت خيلي زود است. درست است که احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان خوب و قابلي بوده ما اين موضوع ملاک خوبي نيست که پسرش هم گلر خوبي باشد. اگر ملاک اين مساله است پس من هم بروم و بگويم پسرم بايد بيايد پرسپوليس! البته شنيده‌ام پرسپوليس قصد دارد يک دروازه‌بان برزيلي را هم به خدمت بگيرد که هيچ کس او را گزينش نکرده است و بدون شناخت قصد دارند پيراهن پرسپوليس را بر تن او کنند، موضوعي که جاي تاسف دارد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com