مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


تيم ملي واليبال امروز وارد مسکو شد و پس از استقرار در محل اقامت خود، براي برگزاري نخستين مسابقه تدارکاتي اش راهي سالن مسابقه شد.

تيم ملي ايران به رغم خستگي سفر و در اختيار داشتن تنها 10 بازيکن در ديداري نزديک مقابل قهرمان جهان با نتيجه 3 بر 2 مغلوب روسيه شد.

خوليو ولاسکو، سرمربي تيم ملي در اين ديدار از ترکيب ميرسعيد معروف، عليرضا نادي، امير غفور، فرهاد قائمي، مجتبي ميرزاجانپور و فرهاد ظريف استفاده کرد.

ملي پوشان ايران در گيم هاي اول و چهارم با امتياز هاي 25 بر 15 و 28 بر 26 بر روسيه غلبه کردند، اما در گيم هاي دوم، سوم و پنجم به ترتيب با امتياز هاي 25 بر 20، 25 بر 21 و 17 بر 15 نتيجه بازي را واگذار کردند.

تيم ملي واليبال روسيه که در رده دوم رنکينگ جهاني اين رشته قرار دارد خود را براي حضور در بازي هاي واليبال المپيک 2012 لندن که از 11 روز ديگر آغاز مي شود، آماده مي کند.

تيم ملي واليبال ايران، فردا دومين بازي تدارکاتي خود برابر روسيه را برگزار خواهد کرد و روز چهارشنبه 28 تيرماه راهي لهستان خواهد شد.

دهمين دوره مسابقات واليبال جام واگنر لهستان از 30 تيرماه با حضور چهار کشور ايران، آرژانتين، آلمان و لهستان در شهر "زيلونا گورا" آغاز مي شود که تيم ايران در نخستين بازي خود جمعه 30 تيرماه به مصاف لهستان ميزبان رقابت ها و قهرمان ليگ جهاني واليبال در سال 2012 خواهد رفت.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com