مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


فريدون زندي در گفت‌وگو با ايسنا، در ارزيابي از وضعيت خود براي شركت در نيم فصل اول رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال اظهار كرد: سال گذشته به دليل بالا بودن ميزان جراحت و آسيب ديدگي‌ زانوي پايم شروع خوبي در ليگ نداشتم، اما پس از عمل جراحي و كار بدنسازي خوب امسال از لحاظ قواي جسماني شرايط خوب و آرماني براي ليگ برتر دارم. البته درست است هم اكنون سر حال و در تمرينات خوب جواب مي‌دهم، اما اين شرايط در بازي مهم است كه بتوانم بازي به بازي عملكرد موفقي داشته باشم.

وي انجام بدنسازي خوب قبل از شروع فصل را در موفقيت تيم بسيار كارآمد و نتيجه‌ بخش عنوان كرد و افزود: اگر تيمي قبل از شروع ليگ از بدنسازي خوبي برخوردار باشد نه تنها ميزان آسيب ديدگي‌ بازيكنان آن تيم در طول فصل كاهش پيدا مي‌كند، بلكه نتايج كار مطلوب و قهرماني نيم فصل را نيز رقم خواهد زد.

زندي تاكيد كرد: استقلال امسال مربي بدنساز خوبي جذب كرده و طي چند هفته‌ گذشته تمرينات بدنسازي سنگيني را پشت سرگذاشته است. اميدوارم نيم فصل اول شروع خوبي براي من و ساير بازيكنان باشد.

وي همچنين در ارزيابي از كادر فني تيم استقلال گفت: با شناخت خوبي كه نسبت به قلعه نويي در تيم ملي و جام ملت‌هاي آسيا دارم، عملكرد وي راضي كننده و نتيجه‌ بخش است. به ويژه طي چند هفته‌ قبل از شروع فصل با تمرينات خوبي كه با بازيكنان داشت مشخص است براي قهرماني به تيم استقلال آمده و بارها اين مساله را در راس هر تيمي كه قرار گرفته ثابت كرده است.

زندي اردوي آماده سازي تركيه را مثبت ارزيابي كرد و خاطر نشان كرد: در مجموع اردوهاي آماده سازي كه در ساير كشورها برگزار مي‌شود، به دليل استاندارد و بهتر بودن زمين‌هاي تمريني آنها به نسبت ايران بهتر و شرايط مطلوب‌تري را از لحاظ آماده سازي براي فوتباليست‌ها دارد. از همه مهم‌تر بحث رفاقت بين بازيكنان است كه در چنين اردوهايي سبب مي‌شود تا بازيكنان با يكديگر هماهنگ‌تر شوند. البته خيلي‌ها به اين موضوع توجه ندارند، اما براي خود من مهم است كه بازيكنان در اين گونه اردوها به هماهنگي لازم دست پيدا مي‌كنند.

وي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه آيا فكر مي‌كنيد در حال حاضر بازيكنان پس از گذراندن اين اردو به هماهنگي لازم رسيده اند يا خير؟ گفت: در آلمان معمولا بازيكنان پس از پنج تا شش هفته‌ كار بدنسازي به هماهنگي و نشاط لازم دست پيدا مي‌كنند، اما در ايران اين مساله كمتر اتفاق مي‌افتد، به طوري كه در شروع ليگ برتر كيفيت بازي‌ها تا حدودي پايين است كه تصور مي‌كنم اين كاهش كيفيت به خاطر عدم هماهنگي بازيكنان و خسته بودن آنها از كار بدنسازي است، اما به مراتب و بازي به بازي بدن آنها بهتر جواب مي‌دهد.

هافبك تيم استقلال با اظهار بي‌اطلاعي و عدم شناخت نسبت به عملكرد تيم آلومينيوم هرمزگان يادآور شد: چون شناختي نسبت به اين تيم ندارم اظهار نظر راجع به آن كار سختي است و نمي‌توان نظر خاصي پيرامون وضعيت تيم آلومينيوم ارائه داد.

وي همچنين در خصوص وضعيت تيم استقلال پس از اضافه شدن مجتبي جباري به تركيب اين تيم گفت: جباري بازيكن بزرگي است و حضورش در تيم مي‌تواند كمك كننده و اثربخش باشد، اما اين بدان معني نيست كه با اضافه شدن وي به تركيب استقلال، اين تيم دچار تغيير و تحول اساسي مي‌شود، بلكه جباري نيز يك مهره است و بايد بتواند خود را با ساير بازيكنان هماهنگ كند تا تيم به نتيجه‌ خوبي برسد.

زندي تاكيد كرد: به نظر من استقلال فصل گذشته نيز فصل بدي را نداشت چون با مشكلات زيادي از لحاظ مالي و مصدوميت روبرو بود. اين عوامل سبب شده بود تا فصل گذشته را با موفقيت سپري نكند، ولي در عين حال قهرماني جام حذفي را به خود اختصاص داد و در ليگ قهرمانان آسيا نيز عملكرد نسبتا خوبي داشت.

اين هافبك تيم استقلال در پايان با ابراز خوشحالي نسبت به تمديد قراردادش بااستقلال خاطر نشان كرد: اميدوارم امسال شروع خوبي براي استقلال باشد و عدم موفقيت اين تيم را در فصل گذشته جبران كنيم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com