مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


بهتاش فريبا در گفت و گو با پانا در خصوص وضعيت استقلال اظهار داشت: اوضاع تيم ما خوب است و در اين مدت تمرينات بدني و روحي خوبي انجام داديم و بازيکنان همه به جز اميرآبادي آماده اين بازي سخت هستند. آمار نشان داده تيم ما بيرون از خانه بهتر نتيجه مي گيرد.

 

وي افزود: تيم ما هيچ ترسي براي اين بازي ندارد و اتفاقا در بازي هاي حذفي متفاوت بازي مي کنيم. امسال در اکثر بازي هايي که لبه ي تيغ بوديم و حساس، استقلال برده و اين آمار خوبي است. انشالله در اين بازي حذفي و حساس هم بتوانيم با شکست حريف قدرتمند خود به مرحله بعد برويم.

 

مربي استقلال تصريح کرد: سپاهان در ليگ وقتي قهرمان شد که ما را نبرده. حتي اگر در بازي رودررو پنالتي جباري گل مي شد، الان استقلال قهرمان شده بود با اين حال به مجموعه سپاهان قهرماني ليگ را تبريک مي گويم. اين تيم واقعا ساختار خوبي دارد و به نوعي اين رويارويي فينال محسوب مي شود.

 

فريبا گفت: سپاهان تيم بسيار خوبي است که هم مديريت و هم مربي خوبي دارد. آنها بازيکنان مستعد و جايگزين هاي خوبي دارند. اميدوارم بازي از لحاظ فني قشنگ شود با اين حال طبيعي است اگر 2 تيم محتاط بازي کنند چون ديگر جاي ريسک نيست و کوچکترين اشتباه باعث حذف مي شود. فکر مي کنم بتوانيم کار سپاهان را در 90 دقيقه قانوني تمام کنيم ولي شايد هم حساسيت باعث شود تا کار به پنالتي برسد.

 

وي در خصوص کري خواني بازيکنان استقلال و سپاهان تاکيد کرد: سابقه نشان داده کساني که از تيم حريف مي ترسند، کري مي خوانند. البته شيريني فوتبال به اين صحبت هاست ولي هيچ وقت خودم براي کسي کري نخواندم حتي زماني که برديم. بالاخره هر کس يک شخصيت براي خودش دارد. ما 40 سال است در اين فوتباليم و هم مي بازيم و هم مي بريم. هم جام جهاني رفتيم و هم نرفتيم. پس هميشه اين بازي ها هست.

 

فريبا گفت: واقعا تاسف خوردم که 2 تيم با هم برخورد کردند. استقلال و سپاهان اگر با هرتيمي بازي مي کردند، مي توانستند به مرحله بعد صعود کنند. اي کاش شرايط طوري بود که 2 تيم با هم بازي نمي کردند ولي ديگر چاره اي نيست و بايد براي برد به اصفهان برويم. به نظرم هرتيمي برنده اين بازي شود، توان و پتانسيل بالايي براي رسيدن به مراحل بالا را دارد.


نظرات شما عزیزان:

قرو قاطی
ساعت12:18---1 خرداد 1391
سلام وب جالب داری
وقت کردی ب منم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com