مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


خبرآنلاين؛ عقابي ديگر در پرسپوليس.هر چند هنوز براي دادن اين لقب به پسر عابدزاده زود است اما هرچه نباشد مي توان او را بچه عقاب صدا زد.امير که حالا از لحاظ قد و قامت چيزي کمتر از پدرش ندارد به قول خودش آمده تا جاي پدرش را پس از 11 سال پس بگيرد.جايگاهي که پاشنه آشيل سرخپوشان پايتخت است و حالا بازيکني از آن حراست مي کند که پيراهن تيم ملي را مي پوشد.البته حتي اين اتفاق و سن و سال کم عابدزاده هم نمي تواند مانعي براي انگيزه هايي که دارد باشد.او تصميمش را گرفته و مي خواهد هر طور شده پيراهن شماره يک تيم سابق پدرش را بپوشد.پيراهني که براي به دست آوردن آن بايد بجنگد و مانع بزرگي مثل شهاب گردان را پشت سر بگذارد.

*حضور بازيکني از خانواده عابدزاده در پرسپوليس.آن هم پس از 11 سال.کمتر کسي فکرش را مي کرد که پسر عقاب آسيا امسال به ايران بيايد و در پرسپوليس باز کند.
واقعا نمي دانم چه بگويم اما از اتفاقي که افتاده خوشحالم.خوشحالم در خدمت تيمي هستم که پدرم قبلا در آن بازي مي کرده است.

*حضور در پرسپوليس اما کمي عجيب بود.تو آمده بودي تا با ملواني ها مذاکره کني.راستي قبلا گفته بودي که به ايران بر نمي گردي.

من بازيکن جواني هستم و زياد دوست ندارم مصاحبه کنم.درست هم نيست که براي خودم بازارگرمي کنم اما از چند تيم ليگ برتري پيشنهاد داشتم. خيلي از پيشنهاد ها را همان اول رد کردم. آمدم ايران و با رويانيان حرف زدم.ايشان هم بزرگواري کردند و با حضور من در پرسپوليس موافقت کردند.قراردادم را هم در روزهاي آينده ثبت مي کنم و مشکلي از اين بابت وجود ندارد.

*تجربه بازي کردن در تيم هاي انگليسي و البته دو سال عضويت در لوس آنجلس بولز نقش زيادي در آمدنت به ليگ ايران داشته است.اين طور نيست؟
من سالها دور از وطن زندگي کردم.هم درس مي خواندم و هم فوتبال بازي مي کردم.البته بيشتر به خاطر درس خواندن به اروپا رفته بودم.آنجا در آکادمي فوتبال تاتنهام عضو بودم و در يکي دو باشگاه ديگر انگليسي هم تمرين مي کردم و آموزش فوتبال مي ديدم.بعد از آن به ايران آمدم و دوسال در اينجا بودم.بعد از دوسال رفتم آمريکا و عضو تيم لوس آنجلس بولز شدم که مالکش يک ايراني است.

*در اين تيم به عنوان دروازه بان ثابت بازي مي کردي؟پدرت هميشه از بازي هاي تو تعريف مي کرد.
من گلر فيکس اين تيم بودم.15 تا بازي رسمي براي آنها انجام دادم.البته بازي هاي تدارکاتي مهمي هم برگزار کرديم از جمله بازي مقابل تيم گلکسي که در ليگ ام ال اس است.بازي مقابل تيم زير 18 ساله هاي آمريکا و البته زير 18 ساله هاي مکزيک.در تمام اين بازي ها من دروازه بان ثابت بودم و تجربيات خوبي را به دست آوردم.تيم لوس آنجلس بولز الان در رده پنجم ليگ يک است.آنها تيم خوبي دارند.

*پدرت دخالتي در آمدن تو به ايران و پرسپوليس نداشت.با او در اين مورد حرفي نزدي؟
پدرم گفت که در کارهاي من دخالت نمي کند.گفت بايد خودم تصميم بگيرم و کارهايم را خودم انجام بدهم.پدرم در ماه گذشته وقتي به آمريکا آمد و پيشرفت من را ديد واقعا شوکه شد.همان موقع به من گفت که وقتش است به ايران برگردم و در پرسپوليس بازي کنم.البته آن موقع هنوز نقل و انتقالات شروع نشده بود و در مورد هيچ چيزي حرف نزده بوديم.اما نظر پدرم اين بود که به ايران برگردم و در ليگ کشورم بازي کنم.او الان در کارهاي امضاي قراردادم هم دخالتي نمي کند و همه چيز را به خود من سپرده است.

*حالا خودت چه فکري مي کني؟به نظرت مي تواني در پرسپوليس موفق باشي؟براي رسيدن به موفقيت در اين تيم کار سختي داري.
من از کودکي در پرسپولس بودم.زماني هم که پدرم مربي دروازه بان ها شد من با بازيکنان تمرين مي کردم. با جو پرسپوليس آشنا هستم.حتي در بعضي از بازي ها هم روي نيمکت اين تيم نشسته ام.آن روزها از يادم نرفته است که هواداران پرسپوليس من را هم تشويق مي کردند.براي من که يک نونهال بودم اين تشويق ها جالب بود.اميدوارم که بتوانم جواب محبت همه آنها را بدهم و دل مردم را شاد کنم.تلاش مي کنم تا تمام خاطرات خوبي که پدرم براي آنها رقم زده است را برايشان تکرار کنم
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com