مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


 شيث رضايي در گفت و گو با فارس، در خصوص بيرون ماندش از ليگ فصل جاري اظهار داشت: در طول فصل گذشته بارها گفته بودم بدون هيچ گونه بازار گرمي اگر در فصل جاري پرسپوليسي‌ها به من پيشنهاد ندهند ديگر به هيچ پيشنهادي فکر نمي‌کنم اما همه به من خنديدند.

وي افزود: امروز همه چيز را ثابت کردم و به عشق پيراهن پرسپوليس بيرون از گود هستم، فقط خواستم ثابت کنم که حرفم از ته قلبم بود.

رضايي در خصوص منشوري بودنش نيز گفت: نمي‌دانم اين ماجرا را چه کسي بر سر زبان‌ها انداخته، اما به من هيچ مسئله‌اي اعلام نشده من يک حرکت بد در فصل گذشته انجام دادم و 100 بار تاوان اشتباه خودم را پس دادم. محروم شدم قرار دادم کسر شد و در اوج بدني خانه‌نشين شدم.

وي افزود: من بازيکن خبيثي نيستم، اما همان‌طور که آقاي بهروان اعلام کرد در فصل جاري اصلا بازيکن منشوري نداريم و اگر افرادي هستند که جزء منشوري‌ها هستند بخشيده شدند.

رضايي در پاسخ به سؤالي که از تيمي پيشنهاد داشت يا خير، گفت: 3 تيم شهرستاني و يک تيم تهراني با من حرف‌هايي زدند، اما من منتظر پرسپوليس ماندم چون غير از اين تيم به تيم ديگري فکر نمي‌کردم اما صلاح اين بود که در اين فصل بازي نکنم. من به هواداران پرسپوليس اعلام مي‌کنم که به عشق اين تيم حاضر نشدم پيراهن تيم ديگري را بپوشم.

مدافع پيشين پرسپوليس همچنين درباره حضورش در تيم‌هاي حاشيه خليج فارس نيز گفت: خير، هيچ پيشنهادي ندارم. اصلا نمي‌دانم تيم‌هاي حوزه خليج فارس بازيکن ايراني جذب مي‌کنند يا خير. در ايران هم گفتم فقط براي پرسپوليس بازي مي‌کنم. اگر فصل بعد هم نتوانم به اين تيم برگردم شايد از فوتبال خداحافظي کردم و اين خواسته قلبي من است.

وي افزود: البته من به رويانيان حق مي‌دهم و براي او و هواداران پرسپوليس آرزوي موفقيت مي‌کنم. اميدوارم که اين تيم بتواند قهرمان شود. اين آرزوي قلبي من است تا هواداران پرسپوليس را شاد ببينيم.

رضايي تاکيد کرد: بايد از علي پروين اسطوره پرسپوليس تشکر کنم، چون شاهد بودم تلاش زيادي براي بازگشت من انجام داد، اما باشگاه نخواست. من شب گذشته تا ساعت 11 و 59 دقيقه منتظر پرسپوليس بودم اما اتفاق تلخي برايم افتاد و اين بود که پرسپوليسي‌ها به من پيشنهادي ندادند. نزديک به 9 و 10 سال است که در پرسپوليس توپ مي‌زنم اما شب گذشته تلخ‌ترين دقايق زندگي فوتبالي‌ام را سپري کردم اما طرف حساب من هواداران هستند. اميدوارم که هميشه سربلند و شاد در محافل فوتبال آنها را ببينم. من امروز فقط يک هوادار پرسپوليس هستم و به عشق اين تيم پس از موفقيت‌هايش شاد مي‌شوم و پس از شکست‌هايش اشک مي‌ريزم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: جمعه 23 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com