مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


رضا وطنخواه در گفت‌وگو با فارس در مورد انتخاب سرپرست از سوي کميته فني گفت: هنوز در اين ارتباط به ما اطلاعي ندادند و صحبتي در مورد اينکه کميته فني سرپرست را انتخاب کند، نشده است.

وي در مورد معيارهايش در مورد انتخاب سرپرست عنوان کرد: يکسري معيارهاي کلي در مورد سرپرست دارم. سرپرست تيم بايد پرسپوليسي باشد و يک نفر از بچه‌هاي قديمي پرسپوليس بايد اين پست را بر عهده بگيرد.

وطنخواه درباره شايعه سرپرست شدن سعيد شيريني اظهار داشت: اين ارتباط اطلاع زيادي ندارم و به تنهايي نمي‌توانم نظري بدهم. نظر من حضور يکي از بچه‌هاي قديم پرسپوليس به عنوان سرپرست است. کساني که براي تيم زحمت کشيدند توانايي اين کار را دارند و مي‌توانند از عهده آن برآيند. اگر گزينه‌اي بين پرسپوليسي‌هاي قديمي نبود آن وقت مي‌شود دنبال ساير گزينه‌ها رفت اما در درجه اول بايد گزينه سرپرستي يک پرسپوليسي باشد.

وي در مورد حضور مانوئل ژوزه تاکيد کرد: در جلساتي که در کميته فني داشتيم بحث حضور مربي ايراني و خارجي مطرح شد. مسئله‌اي که من در جلسه مطرح کردم اين بود که بين گزينه‌هاي مطرح شده بايد کسي هدايت پرسپوليس را بر عهده بگيرد که قبلا در تيمي حضور داشته که بزرگتر از پرسپوليس باشد. تنها کسي که اين شرايط را داشت ژوزه بود.

وطنخواه در پاسخ به اين سؤال که آيا روي کار ژوزه نظارت دارند به فارس گفت: هنوز از ما دعوت نشده که براي ديدن تمرينات برويم. اطلاعات ما هم از راه دور است و چندان نظارت خاصي نداريم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com