مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


عليرضا بيرانوند در گفت وگو با فارس در مورد حضورش در تيم گهر زاگرس، گفت: از شنيدن اين خبر شوکه شدم. باشگاه نفت تهران براي جدايي به من رضايت نامه نداده و نمي دانم چطور اخبار اعلام کرد که من به تيم گهر پيوسته ام. در حال حاضر با تيم نفت تهران قرارداد دارم.

وي با اشاره به صحبت هايش در مورد پيشنهاد اکبر محمدي سرمربي تيم ملي جوانان براي حضورش در پرسپوليس، گفت: من اشتباه گفتم و سوء تفاهم شده بود. اکبر محمدي فقط از من نزد رويانيان تعريف کرده بود و بعد من به همراه مهدي کميجاني از مربيان اميد پرسپوليس نزد رويانيان رفتيم. کميجاني به من گفت محمدي خيلي از تو براي مديرعامل باشگاه تعريف کرده است. رويانيان هم به من گفت ما براي جذب بازيکنان جوان با محمدي مشورت مي کنيم. با اين حال به دليل اينکه با باشگاه نفت تهران قرارداد داشتم نبايد بدون اطلاع مسئولان باشگاه نفت به باشگاه پرسپوليس مي رفتم.

بيرانوند در مورد احتمال حضورش در پرسپوليس، خاطرنشان کرد: رويانيان به من گفت مشکلت را براي حضور در پرسپوليس حل مي کنم و با مسئولان عالي وزارت نفت در اين رابطه صحبت خواهم کرد تا به پرسپوليس بيايي.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com