مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


محمدحسن انصاريفرد در گفتگو با مهر، ضمن تائيد استعفايش از مديريت باشگاه راه‌آهن، ضمن بيان مطلب فوق گفت: يکشنبه شب اتفاقاتي افتاد که تصميم به استعفا گرفتم اما براي مالکان، کادرفني و بازيکنان تيم راه‌آهن آرزوي موفقيت مي‌کنم.

اهل افشاگري و پرده دري نبوده و نيستم
وي افزود: در تيم‌هايي که بازيکن، مربي يا مدير بودم، چه در زماني فعاليت و چه زماني که آنجا را ترک کردم، اسرار باشگاه را در بيرون فاش نکردم زيرا مسائل خانوادگي است که بايد در خانواده باقي بماند. اهل افشاگري و پرده دري نبودم، هميشه سعي کرده‌ام صبوري کنم و نتيجه آنها را ديده‌ام و خيلي از جاها به خاطر اين مسائل خدا به ما کمک کرد که فکر مي‌کنم دوباري که راه‌آهن در روز آخر در ليگ باقيماند، به خاطر اين مسائل بود.

از استعفايم تعبيرهاي مختلفي نشود
مديرعامل مستعفي باشگاه راه‌آهن در مورد دليل استعفايش از مديريت اين باشگاه تاکيد کرد: همانطور که نمي‌خواهم مسائل باشگاه را به بيرون منتقل کنم، نمي‌خواهم توضيح زيادي بدهم اما براي اينکه از اين استعفا تعبيرهاي مختلفي نشود، بصورت مختصر به اتفاقاتي که باعث استعفايم شد، اشاره مي‌کنم.

کنسل کردن سفر مربي پرتغالي پس از استعفا
وي در اين خصوص اظهار داشت: بنده با هماهنگي صددرصد مالکان جديد باشگاه با يک مربي پرتغالي کارنامه‌دار وارد مذاکره شدم و با مبلغي قابل قبول با اين مربي به توافق رسيدم. قرار بود اين مربي براي مذاکره نهايي و عقد قرارداد شب گذشته به تهران سفر کند که پس از استعفا آن را کنسل کردم.

يک اتفاق باعث استعفايم شد
انصاريفرد صحبت‌هايش را اينگونه ادامه داد: با موافقت مالکان جديد باشگاه قرار شد بحث مذاکره با مربي پرتغالي را مطرح کنم که آنها با اين موضوع موافق کردند و بنده در گفتگو با خبرگزاري ها و صداوسيما اين بحث را اعلام کردم. همچنين با 3 بازيکن جديد مذاکره کردم اما يک اتفاق باعث شکل‌گيري اين استعفا شد.

نظر مالکان باشگاه سرمربيگري علي دايي بود
وي در مورد اين اتفاق تاکيد کرد: شب گذشته مالکان باشگاه من را به دفتر خودشان دعوت کردند، بنده به آنجا رفتم و ديدم آقاي علي دايي در نشست حضور دارند و نظر مالکان باشگاه سرمربيگري علي دايي بود. آن موقع احساس کردم اصول حرفه‌اي فوتبال رعايت نشده و از نظر وجدان خودم بايد چه جوابي به مربي پرتغالي که 4 روز با وي مذاکره مي‌کردم، مي‌دادم.

 

چه جوابي بايد به بازيکنان جديد بدهم
مديرعامل مستعفي باشگاه راه‌آهن با طرح اين پرسش که "چه جوابي بايد به پيروز قرباني، جهانگير عسگري و فرزاد آشوبي بدهم؟" افزود: بر اساس حضور مربي خارجي، بازيکن جذب کردم اما وقتي قرار است يک اتفاق ديگري رخ دهد، بايد چه کنم. در اين شرايط با عذرخواهي از مالکان جديد باشگاه استعفا کردم.

پس از سال‌ها مشقت، بهتر است نمانم
وي خاطرنشان کرد: هرچند مالکان جديد به بنده لطف داشتند و شب گذشته با حضور در دفتر باشگاه نشستي 2 ساعته با من داشتند اما به آنها گفتم تصميمم را گرفته و آن را رسانه‌اي کردم. بهتر است پس از سال‌ها سختي در باشگاه راه‌آهن و حفظ تيم با مشقت بسيار و در حاليکه شرايط باشگاه بهتر شده، از باشگاه جدا شوم.

هنوز استعفايم را نپذيرفته‌اند!
انصاريفرد با تاکيد بر اينکه افسوس کار در رفاه و آسايش پس از سال‌ها سختي در باشگاه‌ راه‌آهن را نمي‌خورد، اضافه کرد: مسئولان اصرار زيادي براي ماندن بنده کردند اما عذرخواهي کردم که نمي‌توانم به فعاليتم در باشگاه ادامه دهم، هرچند آنها هنوز استعفايم را نپذيرفته‌اند.

مالکان جديد و بازيکنان خوب
وي با عذرخواهي از داود حقي و مجتبي زارعي که 10 روز به خاطرش معطل ماندند زيرا ديشب قرار بود با باشگاه قرارداد ببندند، تصريح کرد: قصد داشتيم مارکو لوپز بازيکن فصل گذشته نفت را جذب کنيم و حتي قرار بود، مذاکره نهايي را امروز با اين بازيکن انجام دهم. يکسري بازيکنان خوب ديگري هم در باقيمانده‌اند که مالکان جديد باشگاه مي‌توانند آنها را جذب کنند.

راه‌آهن مي‌تواند تيم خوبي در فصل جاري داشته باشد
مديرعامل مستعفي باشگاه راه‌آهن ادامه داد: فکر مي‌کنم بازيکناني که مدنظرمان بودند، مي‌توانند به مربي آينده هم کمک کنند. در اين مدت تنها 2 بازيکن از تيم جدا شده‌اند که با جذب نفرات جديد، قطعا راه‌آهن مي‌تواند تيم خوبي در فصل جاري داشته باشد و در رده‌هاي بالاتر قرار بگيرد، ضمن اينکه نفرات خوب ديگري هم تمايل دارند به راه‌آهن بيايند، پس مي‌توان تيم خوبي را بست و از دست دادن زمان زياد به ضرر راه‌آهن نخواهد بود.

کل خاصي با مالکان و شخص ديگري ندارم
وي با تاکيد مجدد بر اينکه به طور کلي ترجيح دادم به خاطر اصولي که دارم از اين باشگاه جدا شوم و مشکل خاصي با مالکان جديد و شخص ديگري ندارم، اظهار داشت: تنها دو سه روز براي مشخص کردن و پرداخت بدهي‌ها به مالکان جديد کمک مي‌کنم اما کاري به تيم فوتبال ندارم. از مالکان جديد هم مي‌خواهم به خاطر اتفاقاتي که رخ داده دلسرد نشده و با قدرت کارشان را ادامه دهند. بنده هم مصاحبه‌ ديگري در خصوص مشکلات راه‌آهن انجام نخواهم داد.

اميدوارم همه من را حلال کنند
انصاريفرد همچنين افزود: در دو فصلي که باشگاه دولتي بود، به خاطر موانع قانوني، سالي دو ميليارد بيشتر دريافت نکرديم، يک مقدار درآمدزايي هم داشتيم اما ساير مطالبات تبديل به بدهي‌هايي شد که در مواردي دردسرهاي زيادي را براي‌مان ايجاد کرد. به خاطر اينکه باشگاه مشکلات عديده‌اي داشت و ما بودجه کمي را دريافت مي‌کرديم، کادرفني و بازيکنان خيلي سختي کشيدند و به حق و حقوقشان نرسيده يا دير رسيدند. البته من تمام تلاشم را انجام دادم ولي اميدوارم آنها هم من را حلال کنند.

رساندن بدهي‌ها باشگاه به صفر!
وي با اشاره به اينکه با توافق بين مالکان جديد و قديم باشگاه، قرار است کل بدهي‌هاي باشگاه با تخفيف پرداخت تا صفر شود، مشروط به اينکه طلبکاران هم تخفيف بدهند، تصريح کرد: قرار است 40 درصد قرارداد بازيکنان به محض عقد قرارداد پرداخت شود و اين موضوع به تيمي با ثبات تبديل مي‌کند. ضمن اينکه مالکان جديد اهل کار و برنامه ريزي هستند و مي‌توانند به موفقيت باشگاه کمک کنند.

از کسي دلخور نيستم
مديرعامل مستعفي باشگاه راه‌آهن در پايان با تاکيد مجدد بر اينکه از کسي دلخوري ندارد و از تمام کسانيکه در اين 5 سال در راه‌آهن با من کار کردند، از مديران تا تيم‌هاي پايه، حلاليت مي‌طلبد، گفت: در اين سال‌ها موفقيت‌هايي براي راه‌آهن کسب شد که در 75 سال گذشته بي‌نظير بوده است که يکي از آنها حضور تيم در فينال جام حذفي است. ضمن اينکه در اينکه در اين 5 سال، ضمن تداوم در حفظ تيم در ليگ برتر، بازيکنان بزرگي را به تيم‌هاي مختلف ملي و تيم‌هاي بزرگ باشگاهي معرفي کرديم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com