مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


عليرضا محمد در گفت‌وگو با فارس در مورد شرايطش در تيم گهرزاگرس گفت: تيم شرايط خوبي دارد و اين روزها تمرينات خوبي برگزار مي‌کنيم. کار را دنبال مي‌کنيم و منتظر شروع رقابت‌هاي فصل جديد هستيم.

وي در ارتباط با حضورش در باشگاه پرسپوليس گفت: روز يکشنبه براي صحبت در مورد مطالباتم به باشگاه پرسپوليس رفتم اما متأسفانه آقاي رويانيان در باشگاه نبود و نتوانستم با ايشان ديدار کنم.

مدافع اين فصل گهر در مورد کسر 30درصد از قراردادش با پرسپوليس بابت جريمه تاکيد کرد: کسر اين 30 درصد را قبول ندارم و به نظرم غيرقانوني است. از طريق وکيلم اين موضوع را پيگيري مي‌کنم. مي‌خواهم با رويانيان به صورت مستقيم صحبت کنم تا شرايطم روشن شود. فصل گذشته مصدوم شدم و مشکلات زيادي را پشت سر گذاشتم. فصل گذشته اتفاقاتي رخ داد که ضربه‌هاي زيادي از آنها خوردم. در يکي دو روز آينده براي ديدار با رويانيان دوباره به باشگاه مي‌روم.

محمد در مورد مصدوميت دست خود عنوان کرد: مصدوميت را پشت سر گذاشتم و در حال حاضر شرايط خوبي دارم. مدتي است که در تمرينات گروهي شرکت و بدون مشکلي کارم را دنبال مي‌کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com