مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


مهرداد پولادي در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: خوشبختانه مربي پرسپوليس انتخاب شد و از بلاتکليفي درآمديم. خوزه مربي بزرگي است که کوله باري از افتخارات را دارد و اميدوارم قهرماني پرسپوليس را هم به مجموعه افتخاراتش اضافه کند.

وي درباره خصوصيات اخلاقي اين مربي افزود: من شنيده بودم که خوزه مربي سخت گيري است اما از وقتي او را در تمرينات ديدم متوجه شدم جدي تر و سخت گيرتر از آن چيزي است که فکر مي کردم البته او اصلا بداخلاق نيست بلکه در کارش جدي است و همين جديت و سخت گيري اش مي تواند باعث موفقيت پرسپوليس شود.

پولادي درباره ميزان آمادگي بازيکنان پرسپوليس گفت: تمرينات بدنسازي خوبي را طي مدتي که مربي نداشتيم انجام داديم. بدنها آماده هستند و فقط تا شروع ليگ بايد کارهاي تاکتيکي را مرور کنيم. فکر مي کنم در مدتي که باقي مانده اگر بتوانيم بازيهاي تدارکاتي انجام دهيم به هماهنگي لازم مي رسيم و مي توانيم با قدرت ليگ را شروع کنيم.

وي درباره اينکه امسال قرار است در کدام پست به ميدان برود، اظهارداشت: من آماده ام و مشکلي ندارم. خوزه هنوز شناخت کافي از بازيکنان به دست نياورده تا بداند از هر کسي در کدام پست استفاده کند. دنيزلي از من در پست دفاع چپ و هافبک دفاعي استفاده مي کرد و بايد ببينم خوزه در اين باره چه نظري دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com