مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


حسين عسگري در گفت‌وگو با ايسنا، درباره قوانين جديد تصويب شده از سوي فيفا درباره استفاده از دو كمك داور اضافي و تكنولوژي خط دروازه‌ گفت: هنوز اين قوانين به فدراسيون‌ها ابلاغ نشده‌اند و ما هم فعلا منتظريم كه ببينيم فيفا چه تصميمي در اين رابطه اتخاذ مي‌كند.

وي در ادامه با تاكيد بر اين كه استفاده از تكنولوژي خط دروازه‌ هنوز تاييد نشده است، گفت: فيفا سعي دارد كه فوتبال را در همه جاي دنيا گسترش دهد در حالي كه استفاده از تكنولوژي خط دروازه‌ هزينه بر است و بسيار از فدراسيون‌هاي عضو نمي‌توانند از پس هزينه‌هاي آن برآيند. فعلا كه قرار است استفاده از اين تكنولوژي در جام جهاني باشگاهي و جام كنفدراسيون‌ها آزمايش شود تا در صورت تاييد در ساير مسابقات به اجرا در بيايد.

عسگري همچنين گفت: ممكن است فيفا در نهايت تصميم بگيرد كه از تكنولوژي خط دروازه‌ تنها در مسابقات خاصي مثل جام جهاني و يورو استفاده كند يا در صورت اجباري شدن‌شان براي همه فدراسيون‌ها و بازي‌ها، از نظر مالي به فدراسيون‌هاي كم بضاعت كمك كند. به هر حال فدراسيون كشورهايي مثل بنگلادش، پاكستان يا افغانستان از اين نظر با مشكل روبرو هستند.

رييس دپارتمان داوري فوتبال همچنين گفت كه در صورت اجرايي شدن قانون استفاده از تكنولوژي خط دروازه‌، وظيفه فدراسيون‌ها است كه نسبت به خريد و تجهيز دروازه‌ها به اين تكنولوژي اقدام كند.

وي همچنين گفت: از بيستم تا بيست و چهارم تير كلاس توجيهي داوران با حضور 81 داور و كمك داور برگزار مي‌شود. در اين كلاس‌ها موارد مورد نياز براي داوران و كمك داوران به آنها آموزش داده مي‌شود؛ مواردي اعم از آمادگي جسماني، تغذيه، روانشناسي و تكنيك‌هاي داوري در اين پنج روز مطرح مي‌شوند.

عسگري در همين راستا ادامه داد: قوانين داوري طبق آيين‌نامه هاي قبلي آموزش داده مي‌شوند و اگر قرار بر اين باشد كه از دو كمك داور ديگر استفاده كنيم. فيفا بايد قانون و شرح وظايف آنها را اعلام كند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com