مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


ناصر ابراهيمي در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: بهانه هاي مانوئل از الان شروع شده چرا که گفته 10 روز بيشتر وقت ندارم و قول قهرماني نمي دهم. حتي او گفته که سعي مي کنم دوازدهم نشويم و با اين شرايط انشاءالله پرسپوليس امسال دهم مي شود!

وي افزود: مساله اصلي تاکتيک و سيستم يک سرمربي است. اگر مانوئل بخواهد سيستم خودش را به تيم تحميل کند مثل دنيزلي موفق نمي شود اما اگر بر اساس توانايي هاي بازيکنان سيستم را پياده کند مي تواند موفق شود.

ابراهيمي ادامه داد: پرتغالي ها تکنيکي هستند و مربيان اين کشور هم بيشتر به دنبال بازيکنان تکنيکي خواهد بود. وقتي دنيزلي آمد گفتم که 5 بازي به او مهلت دهيم و اگر نتواند کاري کند پس مربي نيست. الان هم مي گويم هواداران، کارشناسان و منتقدان 5 بازي به مانوئل فرصت دهند تا کارش را ببينيم.

وي گفت: مي گويند چون سن خوزه بالاست انگيزه ندارد اما چنين چيزي را قبول ندارم البته شنيده ام که مانوئل يک بار سکته کرده اما بايد تحقيق کرد که آخرين کلاس مربيگري که اين مربي رفته چه زماني بوده است. فيفا هر 4 سال يکبار کلاس مي گذارد و چون مانوئل خارجي است دليل نمي شود که دانش او به روز باشد.

ابراهيمي افزود: سن مربي ربطي به انگيزه اش ندارد. فرگوسن هم 70ساله است و در بالاترين سطح کار مي کند. پرسپوليس با پول مربيان خارجي را وسوسه مي کند. وقتي 2 ميليارد و 500 ميليون تومان مي دهند مربي 90 ساله هم مي آيد اما مربي سن بالا اگر خارجي باشد سنتي نيست و اگر ناصر ابراهيمي باشد مي گويند بازگشت به عقب داشته ايم. پرسپوليس اگر امسال جزو 3 تيم شود مانوئل مربي موفقي خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com