مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


به گزارش باشگاه پرسپوليس؛ محمد رويانيان باانتقاد ازمطالب مطرح شده در زمينه جذب برخي بازيكنان اميد و جوانان گفت: اگر يارگيري هاي پرسپوليس را اين چنين تعبير مي كنند، حتما چند روز ديگر هم مي خواهند بگويند؛ هفت بازيكن تيم ملي را كه در اين فصل پرسپوليس به خدمت گرفته است، از طريق ساخت و پاخت با كي روش بوده است.

رويانيان ادامه داد: چرا زماني كه چهار نفر از جوانان را به خدمت مي گيريم وارد فاز اتهام مي شويد؟، من رسما اعلام مي كنم كه با كليه اين بازيكنان شخصا گفتگو كرده و بعد از چندين جلسه با آنها قرارداد بستم.

وي گفت: اگر لازم باشد به مردم و رسانه ها اعلام مي كنم كه برخي از آقايان كدام دلال ها را به من معرفي كردند تا از آنها بازيكن بگيرم و من محكم جلوي آنهاايستادم. حتي اگر لازم باشد اسامي دلالاني كه همين آقايان به من معرفي كردند را اعلام خواهم كرد.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس ادامه داد: در زمينه جذب بازيكن، خودم شخصا وارد عمل شدم. اگر كسي بتواند ثابت كند كه يك ريال پول به دلالي داده باشم حاضرم بزرگترين مجازات ها را به جان بخرم.

رويانيان در ادامه با اشاره به يكي از مربيان تيم هاي ملي گفت:من به اين مربي با اخلاق افتخار مي كنم، او را دوست دارم و هر جا هم باشد از وي مشورت مي گيرم.

وي ادامه داد: آرزو دارم براي برنامه هاي بزرگي كه در باشگاه پرسپوليس داريم و همچنين در جهت توسعه فوتبال تيم هاي پايه با اين مربي با ارزش و همچنين مربيان ديگر تيم هاي پايه ملي ارتباط تنگاتنگي داشته باشم و اين كار را با افتخار انجام مي دهم.

مدير عامل پرسپوليس افزود: اگر با مربيان تيم هاي ملي كشور ارتباط تنگاتنگ داشته باشيم آن وقت مي توانيم به توسعه فوتبال ملي وساختن جوانان ارزشي و برومند و باشگاه هاي حرفه اي و مولد افتخار كنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com