مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


شهرام اصغري

90: در جريان تمرين روز پنجشنبه سرخپوشان هنگامي که بازيکنان تيم درحال تمرين بودند، مانوئل خوزه و محسن عاشوري براي دقايقي طولاني با هم گفت‌وگو کردند. اين دو بدون حضور مترجم با هم حرف مي‌زدند که در نوع خود جالب بود.

عاشوري در اين مدت به زبان انگليسي تسلط نسبي پيدا کرده است.

طراحي برنامه‌هاي تمرين توسط دستياران

مانوئل خوزه بدون اين که با دستيارانش حرفي بزند، فقط نظاره‌گر چيدمان آلات مربوط به تمرين روز پنجشنبه بود.جالب اين که دستياران خوزه از تمام نقاط زمين استفاده کردند و شايد در هفته‌هاي آينده زمين ورزشگاه درفشي‌فر براي تمرين تيم خوزه کوچک باشد.

سرعت بده، انفجاري!

در جريان تمرين، خوزه بارها با صداي بلند نکته‌هايي را به بازيکنان يادآور مي‌شد. سرعت بده، انفجاري، قدم بلند بردار، محکم‌تر بدو، اين حرکت به درد نمي‌خورد و... جملاتي بودند که مانوئل از بازيکنان مي‌خواست جدي‌تر تمرين کنند.

چهار تا، چهار تا...

در جريان تمرين بازيکنان پرسپوليس به گروه‌هاي چهار نفره تقسيم شده بودند. مهدوي‌کيا، کريمي، نوري و انصاري‌فرد در يک گروه قرار داشتند، کاظميان، پولادي و دو دروازه‌بان تيم هم در يک گروه تمرين مي‌کردند. قاضي، بنگر، حسيني و ماهيني هم که از تيم‌هاي اصفهاني به پرسپوليس پيوسته‌اند، در يک گروه چهار نفره فعاليت داشتند.

رويانيان خطاب به خبرنگاران: شما صاحب‌خانه‌ايد

رويانيان قبل از شروع گفتگويش با خبرنگاران با لبخند مي‌گويد: امروز به من گفته بودند خبرنگاران نمي‌آيند اما شما آمده‌ايد. من عيد نيمه شعبان را به شما تبريک مي‌گويم. البته شما صاحب‌خانه‌ايد و بايد هم براي پوشش اخبار تيم‌ها به ورزشگاه‌ها بياييد.

ناز خلعتبري را نکش!

روز پنجشنبه محمد رويانيان براي دقايقي با محاصره هواداران حاضر در مقابل درب ورودي ورزشگاه شهيد درفشي‌فر مواجه شد. در صحنه‌اي يکي، دو تن از هواداران خطاب به رويانيان گفتند؛ «سردار! ناز خلعتبري را نکش و بگذار به هر تيمي که دوست دارد، برود.»

رويانيان هم پاسخ داد: بله، خلعتبري با سه باشگاه استقلال، سپاهان و پرسپوليس وارد مذاکره شده است و مي‌خواهد خودش را به سه تيم بفروشد، آن هم با مبلغ دو ميليارد تومان!

تماشاگران آخر تمرين وارد شدند

تماشاگران مشتاق پرسپوليس تا دقايق پاياني پشت درهاي بسته ورزشگاه شهيد درفشي‌فر منتظر تيم محبوبشان ماندند و از راه دور بازيکنان موردعلاقه خود را تشويق کردند. خوشبختانه در دقايق پاياني تمرين مسئولان ورزشگاه مجوز حضور تماشاگران را صادر کردند و هواداران براي دقايقي از روي سکوها تيم محبوبشان را تشويق کردند. مدير کانون هواداران باشگاه پرسپوليس در اين خصوص به روزنامه 90 مي‌گويد: «مانوئل گفته است؛ فقط دو روز در هفته هواداران مي‌توانند تمرين‌هاي تيم را از نزديک ببينند.»

مانوئل آخرين نفر تشويق شد!

در دقايق پاياني تمرين که تماشاگران مشتاق پرسپوليس وارد ورزشگاه شدند، تک تک بازيکنان را براي دقايقي تشويق کردند و بازيکنان هم به ابراز احساسات هواداران پاسخ مي‌دادند. مانوئل خوزه آخرين نفري بود که توسط تماشاگران تشويق شد و با تکان دادن دست از هواداران تشکر کرد.

سوسا و شهاب با تاکسي رفتند

پس از پايان تمرين سوسا بازيکن خارجي تيم به وسيله تاکسي سبزرنگ محل تمرين را ترک کرد. شهاب گردان هم با يک پژو شخصي که به دنبالش آمده بود، رفت که در اين ميان هواداران نوجوان با طعنه به گردان مي‌گفتند: «دستور مي‌دادي، بنز يا بي.ام.و خدمتتان مي‌آورديم!»

کريم انصاري‌فرد هم با پژو پارس سفيدرنگ ورزشگاه شهيد درفشي‌فر را ترک کرد که او هم از طعنه عکاسان دور نماند. دو، سه نفر از عکاسان از انصاري‌فرد پرسيدند، چرا با پژوپارس سر تمرين آمده‌اي؟!

اينچنين است که بازيکنان تيم‌هاي بزرگ کم‌کم مجبور مي‌شوند اتومبيل‌هاي مدل بالا و گران‌قيمت خريداري يا با آنها تردد کنند.

خوزه با سورنتو رفت

سرمربي پرتغالي سرخپوشان پايتخت پس از پايان تمرين با يک دستگاه سورنتو مشکي رنگ محل تمرين را ترک کرد.خوزه قبل از اين که سوار اتومبيل شود، چند قدمي به تنهايي در محوطه راه رفت تا عکاسان از او عکس بگيرند. سپس او به سمت هتل آزادي حرکت کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com