مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


شهرام اصغري
سيدجلال حسيني يكي از بازيكناني بودكه در حضور مانوئل خوزه هم خوب تمرين كرد و نشان داد مي‌‌تواند در فصل جديد يكي از بازيكنان تاثيرگذار و اصلي سرخ‌پوشان پايتخت باشد.

با او گفت‌وگويي انجام داديم كه از نظرتان مي‌گذرد:

90: اولين تمرين زير نظر سرمربي جديد پرتغالي چطور بود؟
ما در روزهاي گذشته نيز تمرينات خوبي را زير نظر عاشوري و چيذري انجام داده بوديم، واقعا به خوبي در اين مدت وزنه زديم و بدنسازي حساب شده و هدفمندي را پشت سرگذاشتيم. تمرينات مانوئل خوزه و دستيارانش نيز متنوع و جالب بود، با اين كه پرفشار و خسته‌كننده بود اما هيچ‌كس پس از پايان تمرين‌ها احساس خستگي نكرد، ضمن اين كه قرار است از امروز (شنبه) هم دوباره در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرين كنيم.

90: شما با مربيان بزرگي كار كرده‌ايد و در مقايسه تمرين مانوئل خوزه با ساير مربيان به چه نكته‌هايي مي‌رسي؟
با يك جلسه تمرين كه نمي‌توانم عملكرد اين مربي را با ساير مربياني كه تاكنون كار كرده‌ام مقايسه كنم. كل تيم پرسپوليس و مربيان جديد به «زمان» نياز دارند كه با استفاده از فرصت پيش‌رو اهداف و برنامه‌هاي خود را در تيم دنبال كنند.

90: فصل نقل و انتقال بازيكنان رو به اتمام است. نظر شما به عنوان بازيكن ملي‌پوش و باتجربه در مورد تيم جديد پرسپوليس چيست؟
واقعا مديران باشگاه و در راس آن رويانيان در اين جهت تلاش بسيار خوبي از خود نشان دادند و مهره‌هاي تاثيرگذاري را جذب كردند ضمن اين كه پرسپوليس از فصل قبل هم بازيكنان خوبي داشت. كه حفظ آنها باعث شد در اين فصل تيم پرمهره و خوبي داشته باشيم. با اين حال مديران باشگاه در تلاشند يكي، دو بازيكن جديد خارجي هم بگيرند كه در اين خصوص من اطلاعات كاملي ندارم.

90: شما به عنوان بازيكن سايپا و سپاهان در مجموع چهار فصل به عنوان قهرماني رسيده‌ايد، آيا در اين فصل هم مي‌توانيد به اين عنوان دست يابيد؟
من كه تمام تلاش خودم را به كار مي‌گيرم تا هم پرسپوليس به عنوان قهرماني برسد، هم اين كه من پنجمين قهرماني خودم را با پيراهن پرسپوليس تجربه كنم. البته رسيدن به عنوان قهرماني كار آساني نيست. و ما بايد در اين راه بسيار تلاش كنيم و از همين حالا تمام فكر و ذكر ما رسيدن به قله قهرماني فوتبال ايران باشد.

90: چند درصد براي قهرماني پرسپوليس 91 شانس قائليد؟
همانطور كه گفتم همه ما بايد براي رسيدن به عنوان قهرماني ليگ‌برتر تلاش كنيم. در رسيدن به عنوان قهرماني فقط بازيكنان تاثيرگذار نيستند بلكه تك‌تك اجزاي يك تيم از جمله مديران، تماشاگران و... در رسيدن به قهرماني موثر شد. به هر حال برخي نكته‌هاي ريز، مسائل حاشيه‌اي و امكانات باشگاه هم دخيل هستند كه اميدوارم در اين فصل همه‌چيز دست به دست هم دهند تا تيم رويايي پرسپوليس به مصاف حريفان برود.

90: به نظر شما در اين فصل كدام تيم‌ها مي‌توانند به عنوان رقيب پرسپوليس مطرح شوند؟
سپاهان، استقلال و تراكتورسازي كه مثل هميشه مي‌توانند مدعي باشند. به نظر من در اين فصل حتي بايد از تيم ملوان انزلي هم ترسيد چون اين تيم هم بازيكنان خوبي جذب كرده است. تيم‌هاي نفت و صبا هم كه مثل فصل قبل مي‌توانند مدعيان ليگ را آزار دهند.

90: سپاهان تيم فصل قبل شما تنها اميد ايران در ليگ قهرمانان آسياست از نظر شما آيا تيم سپاهان با توجه به مهره‌هايي كه از دست داد، ضعيف نمي‌شود؟
سپاهان هنوز هم تيم يكدست و پرمهره‌اي است. فصل قبل هم سپاهان تعدادي از بازيكنان ستاره خود را از دست داده بود اما همانطور كه ديديد به راحتي قهرمان شده. باشگاه سپاهان ساختار و تشكيلات خوبي دارد و فوتبال پايه اين تيم نيز فعال است.

90: راستي مانوئل خوزه متوجه شد شما ملي‌پوش هستيد؟
خير، هنوز هيچ حرفي در اين خصوص مطرح نشد. خوزه بايد يا از سبك تمرين ما متوجه شود كه ما ملي‌پوشيم يا اين كه اطرافيانش به او در خصوص بازيكنان اطلاعات بدهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com