مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


 حامد وفايي

 90: همين چندوقت پيش بود كه محمد رويانيان در يكي از مصاحبه‌هاي پرتعداد خود اعلام كرد كه هواداران نگران نباشند. چرا كه باشگاه فيلم تمرينات اخير پرسپوليس را در اختيار نامزدهاي مربيگري پرسپوليس قرار داده تا با شناخت كامل و چشمان باز پيشنهاد پرسپوليس را بررسي كنند. اين اظهارنظر اگر چه در همان ابتدا هم كمي ابهام برانگيز به نظر مي‌رسيد، اما مي‌شد اين گونه فكر كرد.كه اگر پروسه انتخاب سرمربي دير شده، اما حداقل باشگاه از اين طريق درصدد بوده تا زمان بيشتري را براي شناخت بيشتر سرمربي تازه واردش تامين كند. اما...!

* * *

روز قبل در كنفرانس مطبوعاتي پرسپوليس اتفاق جالبي افتاد. خوزه در همان صحبت‌هاي ابتدايي از عدم داشتن زمان كافي براي آماده‌سازي پرسپوليس گلايه كرد. شايد اين يكي از نكات كليدي صحبت‌هاي مانوئل بود كه كمتر كسي متوجه آن شد. وضعيت نابسامان كنفرانس مطبوعاتي، محيط آشفته‌اي كه ايجاد شده بود، عدم نظارت مناسب از سوي باشگاه براي حل اين نابساماني و اصرار به خلاصه كردن سئوالات خبرنگاران شايد يكي از دلايل ديده نشدن اين نكته در صحبت‌هاي ابتدايي خوزه بود.

 
اين كه كسي متوجه نشد و سئوال هم نكرد كه چه كسي 45 روز قبل به مانوئل وعده سرمربيگري داده؟ آن هم در روزهايي كه دنيزلي هنوز سرمربي پرسپوليس بود؟ آيا باشگاه از همان زمان تصميم به قطع همكاري با افندي داشت و بهانه‌هايي همچون عدم تمايل دنيزلي براي ادامه همكاري با پرسپوليس فقط و فقط براي توجيه پايان همكاري با او بوده؟ از سوي ديگر هيچ‌كس يادش نبود تا از مانوئل سئوال كند كه اگر قرار بود شما 45 روز قبل سرمربي پرسپوليس‌ شويد پس چرا اين همه تاخير ايجاد شد؟ علت تاخير چه بود؟
 
* * *
... و اما شايد كليدي‌ترين نكته در صحبت‌هاي خوزه جايي بود كه مانوئل ادعاي رويانيان را رد كرد. جايي كه به عنوان خبرنگار حاضر در كنفرانس مطبوعاتي از مانوئل پرسيديم كه با توجه به فيلم‌هايي كه از تمرينات پرسپوليس براي او ارسال شده، چقدر از پرسپوليس شناخت دارد و آيا متوجه نقاط ضعف پرسپوليس در مناطق مختلف زمين شده؟ كه مانوئل با توجه به ترجمه دست و پا شكسته مترجمش با تعجب اعلام كرد كه هيچ فيلمي براي او ارسال نشده و او بدون كوچك‌ترين شناختي از پرسپوليس پا به تمرينات اين تيم گذاشته. اين موضوع حاكي از آن است كه برخلاف ادعاي رويانيان هيچ فيلمي براي گزينه‌هاي مطرح شده و به خصوص مانوئل خوزه ارسال نشده و اين پيرمرد پرتغالي امروز اين حق را دارد تا مدعي شود كه بدون كمترين شناخت كار بسيار سختي را پيش‌رو داشته و حضورش را در اين تيم يك چالش بزرگ تلقي كند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com